حذف نام تجاری Google Ads مانع از نمایش تبلیغات شما برای شرکت‌های تصادفی نمی‌شود

حذف نام تجاری Google Ads مانع از نمایش تبلیغات شما برای شرکت‌های تصادفی نمی‌شود

روز دیگر درباره کنترل‌های جدید برند Google Ads گزارش دادیم. اما همانطور که وضوح بیشتری به دست می آوریم، به نظر می رسد که همه کنترل های مورد نیاز تبلیغ کنندگان را در اختیار آنها قرار نمی دهد.

گنجاندن نام تجاری راهی برای به دست آوردن ترافیک مارک تجاری فقط برای تبلیغات جستجو و کمپین‌های حداکثر عملکرد است.

بنابراین باید به طور خاص برای همه مارک هایی که نمی خواهید تبلیغات شما نمایش داده شود، درخواست حذف کنید. و البته، مارک های بی پایانی وجود دارد و حذف همه آن تعداد نامتناهی از مارک ها، عملا غیرممکن است. اکنون با استثناء برند، می‌توانید سایر مارک‌ها را از مطابقت با کلمات کلیدی معمولی خود در کمپین‌های Search Ads و Performance Max مسدود کنید و این موارد در آینده برای همه انواع مطابقت در دسترس خواهد بود، اما هنوز در دسترس نیست.

برای منصفانه بودن با گوگل، جینی ماروین، رابط Google Ads، در X نوشت: “این منطقه ای است که ما به بررسی آن ادامه می دهیم.”

جو در X پست کرد: “آیا این فناوری حذف نام تجاری توانایی جلوگیری از نمایش تبلیغات ما را برای جستجوی نام های تصادفی وکلا می دهد؟”

آنتونی هیگمن، که زمان قابل توجهی را (در چارچوب زمانی من) صرف کرد تا به من در درک این موضوع کمک کند تا بتوانم این داستان را بنویسم (که برای من دردناک است، زیرا معمولاً از مردم برای داستان کمک نمی‌خواهم). “این عالی خواهد بود!!!!!! اگر پاسخ به این مثبت است، این آپدیت مورد علاقه من در دو سال اخیر خواهد بود! اما……در ماه های آینده برای سایر همبازی های مسابقه می آید. بنابراین. به امید اینکه واقعاً از بین برود.”

جینی ماروین، رابط Google Ads، پاسخ داد: “بله، اگرچه باید مارک ها (نام شرکت/وکیل در این مورد) را بشناسید و درخواست کنید که آنها را در لیست برند برای حذف قرار دهید.” او افزود: “این نیز حوزه ای است که ما به بررسی آن ادامه می دهیم – و بازخوردی که دریافت کرده ایم بسیار مفید بوده است (متشکرم!)”.

جینی همچنین اضافه کرد: “توجه می‌کنم، اگر کمپین‌های برند را اجرا می‌کنید و تطابق ناخواسته با نام‌های دیگر شرکت‌ها را مشاهده می‌کنید، اینجاست که استفاده از گنجاندن برند با تطابق گسترده (و مناقصه هوشمند) واقعاً می‌تواند کمک کند. گنجاندن نام تجاری تنها بر ترافیک متمرکز می‌شود. در عین حال از سیگنال های اضافی موجود برای تطابق گسترده، از جمله صفحات فرود، کلمات کلیدی در گروه تبلیغاتی شما، جستجوهای قبلی و موارد دیگر استفاده می کند.

اینم اون پست ها:

این معقول است؟ اگر چنین است، لطفا از آنتونی هیگمن از ADSQUIRE تشکر کنید، اگر نه، من را سرزنش کنید.

اوه، و این حرکت آن را از سردرگمی کم نمی کند:

بحث انجمن در X.



Source link