نمایشگاه خبری در فرانسه راه اندازی می شود

به عنوان بخشی از قراردادهای مجوز ما با ناشران برای News Showcase، ما همچنین به سازمان های خبری شرکت کننده پول می دهیم تا به خوانندگان اجازه دسترسی به مقدار محدودی از محتوای دارای دیوار پرداختی خود را بدهند. این ویژگی به این معنی است که خوانندگان می توانند مقالات بیشتری را نسبت به آنچه که در غیر این صورت می توانستند ببینند، ترغیب می کند تا درباره انتشارات بیشتر بیاموزند و به طور بالقوه مشترک شوند.

دایان لموئین، معاون مدیر عامل گروه L’Express، هفته نامه ملی، می گوید: “ما در L’Express به نقش اساسی مطبوعات آگاه، منطقی و با کیفیت در تشخیص روزنامه نگاری با کیفیت از اخبار جعلی اعتقاد داریم. او می افزاید: ” €œNews Showcase یک کانال اضافی و مهم برای کمک به آموزش رسانه و انتشار اطلاعات خوب به مردم است. علاوه بر این، من متقاعد شده‌ام که این محصول دید جدیدی را برای محتوای ما به ارمغان می‌آورد، به مخاطبان متنوع‌تری می‌رسد و به معرفی کمک می‌کند. L’Express برای خوانندگان جدید و امیدواریم که اشتراک ها را افزایش دهید.”

“ما از ادامه همکاری خود با Google برای ارائه بهترین اطلاعات ورزشی به خوانندگان خرسندیم. لوران پرود هوم، مدیر عامل گروه اکیپ می گوید: مشارکتی که ارزش بالای محتوای L’Equipe را در نظر می گیرد و به ما کمک می کند اطمینان حاصل کنیم که مخاطبان ما اخبار مورد نظر خود را دریافت می کنند. ، یک روزنامه سراسری روزانه اختصاص یافته به ورزش.

حمایت ما از صنعت اخبار فرانسه

راه اندازی نمایشگاه اخبار در فرانسه آخرین تلاش ما برای حمایت از ناشران و روزنامه نگاران است. برای بیش از 20 سال، ما با صنعت اخبار همکاری نزدیک داشته ایم، و به تسریع سفر دیجیتال آنها از طریق ایجاد ترافیک (جستجو، Google News، Discover)، تبلیغات و محصولات اشتراک، و با حمایت از نوآوری اخبار و آموزش دیجیتال از طریق Google کمک کرده ایم. ابتکار خبر. از طریق News Showcase، سایر محصولات و برنامه‌های اخبار ما، مفتخریم که روزنامه‌نگاری با کیفیت را ترویج می‌کنیم و از صنعت خبری پر رونق و متنوع حمایت می‌کنیم.