Google رتبه بندی مبتنی بر گذرگاه و اخبار بازاریابی دیجیتال این هفته [PODCAST]

را اعلام می کند

جس بود ، گرگ فین و کریستین” شپ “زیرنهلد در حال بازبینی تمام اخبار بازاریابی دیجیتال هفته در بازاریابی این هفته هستند پادکست ساعت.

اگر قادر به گوش دادن در Spotify نیستید ، حتماً نسخه ویدیویی نمایش را از کانال YouTube Search Engine Journal بگیرید.

[محتوای جاسازی شده]

Google نمایه سازی مبتنی بر عبور را اعلام می کند

Google تعدادی از تغییرات و بهبودهای آینده در جستجو را اعلام کرد ، از جمله افشای به زودی می تواند معابر جداگانه را در یک صفحه وب شناسایی کند تا محتوای مربوطه را در نتایج جستجو نشان دهد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

تغییر دیگری که به زودی در اختیار ما قرار می گیرد ، به ما امکان می دهد قسمت های جداگانه را در یک صفحه وب شناسایی کرده و پردازش کنیم تا شاید مهمترین مربوط به جستجو باشند. ما انتظار داریم که این باعث بهبود 7٪ از درخواستهای جستجو در Google شود. #SearchOn pic.twitter.com/cUwnuVyWwH

— دنی سالیوان (dannysullivan) 15 اکتبر 2020

ویژگی های جدید خرید Google < p> Google ویژگی های خرید جدیدی را اعلام کرد که هم در فصل تعطیلات آتی به نفع خریداران و خرده فروشان خواهد بود.

تغییرات مواجه با مصرف کننده

  • مقایسه قیمت : ممکن است به مواردی برچسب گذاری شود که قیمت آنها در مقایسه با سایر محصولات Google Shopping بالا ، پایین یا معمولی باشد.
  • پیگیری قیمت : خریداران می توانند برای دریافت هشدارهای ردیابی قیمت در Gmail یا برنامه Google شرکت کنید.

تغییرات خرده فروشان

  • بازرگان تبلیغات : تبلیغات بازرگان اکنون در ایالات متحده در دسترس است و در مکان های بیشتری در سراسر Google برای لیست های خرید رایگان و ارگانیک نمایش داده می شود. گوگل همچنین گفت که آنها روند تأیید فصل خرید تعطیلات را تسریع می کنند.
  • هدف جدید خرید هوشمند : هدف جدید جذب مشتری برای تبلیغات خریدهای هوشمند اکنون از بین رفته است بتا و برای همه تبلیغ کنندگان در دسترس است.
  • گزارش جدید خرید Google : معیارهای حراج Insights برای کمپین های خرید در Google Ads Report Editor در دسترس خواهد بود

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

Google در دادخواست ضد انحصارى متهم شد

وزارت دادگستري آمريكا از گوگل به دليل تخلفات متعدد قانون ضد انحصاري مربوط به جستجوی آنلاين شكايت كرده است.

نتیجه دادخواست تحقیق یک ساله در مورد غول فناوری.

ویژگی های جدید تجارت الکترونیکی فیس بوک

فیس بوک ویژگی های جدید تجارت الکترونیک را پیش از فصل خرید تعطیلات اعلام کرد.

اول ، مارک ها می توانند تبلیغ ایجاد کنند آنها دارای برچسب محصولات قابل خرید به طور مستقیم از مدیر تبلیغات فیس بوک هستند.

آنها همچنین مخاطبان جدید تجارت متمرکز را شامل مخاطبان سفارشی مشارکت خرید و مخاطبان خرید مانند مارک هایی که از فروشگاه های فیس بوک استفاده می کنند ، اعلام کردند.

مارک ها همچنین قادر خواهند بود در بخش تبلیغات مدیر بازرگانی فروش و فروشگاه خود را برای فروشگاه های خود مدیریت و ارتقا دهند.

در بخش Take of the Week ، بازاریاب های دیجیتال درمورد چالش هایی که در پاسخ به آنها با آن روبرو هستند ، برخی از حواشی پرشور را نوشتند. چالش شعر تیم هالوران.

به این “قصیده ای برای فیس بوک” گفته می شود ❤️

***
مرد جوانی که تبلیغات را مدیریت می کرد ،
چه کسی از اینکه نیمی از فن آوری تبلیغاتی باعث بد جلوه دادن او می شد متنفر بود ، “من آن را فهمیدم!” او گفت ، “من هرگز از رختخواب بلند نخواهم شد ،” – و حالا همه مشتری های او عصبانی هستند.
*** # ppcchat #fbadschat (2/2)

– تیم هالوران ☕️ (timmhalloran) 13 اکتبر 2020

سپس ، ICYMI ، پاملا لوند با راه اندازی مبارزات آتی فیس بوک به تبلیغ دهندگان توصیه می کند. منتظر نباشید.

تأییدهای فیس بوک در حال حاضر بسیار کند هستند بنابراین اگر هفته آینده فروش ، راه اندازی و غیره دارید ، کمپین ها / تبلیغات خود را دریافت کنید میو درست ایجاد کرده است.

– پاملا لوند (Pamela_Lund) 21 اکتبر 2020

ما در طول دوره رعد و برق به سوالات بازاریابی دیجیتال سوخته شما پاسخ خواهیم داد: < ul>

  • چه کسی اخیراً پیشنهاد تبلیغات هدف را در سیستم عامل خود در دسترس تبلیغ کنندگان قرار داده است؟
  • آنچه شما باید در مورد ابزار جدید پیش نمایش Google Tag Manager بدانید.
  • چه زمانی اکثر افراد به پادکست ها گوش دهید؟
  • در کجا می توانید بهترین غذاهای دریایی کلرادو را پیدا کنید.
  • چرا تبلیغاتی که از شبکه مخاطبان فیس بوک استفاده می کنند به زودی استراتژی خود را محکم می کنند. < li> چگونه کمپین بایدن بعنوان فرزند اصلی برای خاموش کردن تبلیغات Search Partners تبدیل شد.

    تبلیغات < / p>

    ادامه مطلب را در زیر بخوانید

    برای عضویت در سایت ساعت بازاریابی مراجعه کنید به نمایشگاه بروید و تمام مقالات ارائه شده در نمایش امروز را بخوانید.

    از اسپانسر ما ، Upfluence ، تشکر می کنیم!


    اعتبار تصویر ویژه: سرو شمال

    سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور