Google Ads به روزرسانی های برنامه شرکا را اعلام کرد | پادکست خبری دیجیتال مارکتینگ

در این هفته از برنامه ساعت بازاریابی ، میزبان ها هستیم گرگ فین، جس بود & مارک سالتارلی بزرگترین اخبار بازاریابی دیجیتال هفته را بشکنید.

اگر نمی توانید در Spotify گوش دهید ، نسخه ویدیویی قسمت این هفته را در قسمت مجله موتور جستجو کانال YouTube.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

https://www.youtube.com/watch؟v=IvMjFfmgne4

در 23 فوریه ، Google Ads اعلام کرد که برنامه Google Partners آنها برخی از به روزرسانی های سازنده و نشان مورد نیاز را دریافت کرده است.

در حالی که شرکا برای نگه داشتن نشان خود همچنان باید حداقل امتیاز بهینه سازی 70٪ را در حسابهای خود حفظ کنند ، اکنون آنها می توانند بدون صلاحدید مجازات ، توصیه ها را اعمال یا رد کنند.

همراه با این شرط نشان جدید ، اکنون می توان تعداد استراتژیست های حساب را که برای حفظ وضعیت شریک نیاز به گواهی دارند ، تنظیم کرد تا فقط افراد مرتبط ملزم به شرکت در امتحانات گواهینامه Google Ads شوند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

طی دو سال گذشته ، Spotify در تلاش بوده است تا به یک رقیب واقعی در دنیای تبلیغات تبدیل شود.

Spotify پس از به دست آوردن میکروفن ، تبلیغات پادکست پیشرو و بستر انتشار ، همراه با اجرای Streaming Ad Insertion ، توانسته است به تبلیغات خود ارتقا advertising بخشد.

اکنون ، آنها Spotify Audience Network ، یک بازار تبلیغات صوتی را معرفی می کنند که در آن تبلیغ کنندگان می توانند با استفاده از انواع محتوای صوتی به شنوندگان دسترسی پیدا کنند. این پیشنهاد جدید به تبلیغ دهندگان این امکان را می دهد تا از ابزارهای هدفگیری در سیستم عامل استفاده کنند و اطلاعات آماری را با استفاده از جریان تبلیغات درج کنند جستجو کنند.

به روزرسانی های درج آگهی پخش جریانی آنها ، ویژگی های جدیدی از محصولات جدید را افزایش می دهد تا توانایی تبلیغ دهندگان را برای استفاده از سیستم عامل افزایش دهد.

Spotify همچنین Spotify Ad Studio را به عنوان یک بتا بسته در ایالات متحده راه اندازی کرده است که قابلیت تبلیغات آن را برای همه تبلیغ کنندگان قابل دسترسی می کند. این امر به تبلیغ دهندگان این امکان را می دهد تا نگاه عمیق تری به مخاطبان مختلف هدف گذاری شده Spotify داشته باشند و امکان کنترل بیشتر بر تبلیغات آنها را فراهم می کنند.

هفته گذشته اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه فیس بوک کلیه پست های خبری در استرالیا و همچنین هرگونه ارسال از کاربران در جای دیگر را که به منابع خبری استرالیا مرتبط هستند ، ممنوع کرده است. علاوه بر این ، ناشران اخبار استرالیا از اشتراک یا ارسال در صفحات فیس بوک خود جلوگیری کردند.

این اقدام برای نقل قول اعلان درون پلتفرمی خود فیس بوک برای ارسال های مسدود شده “در پاسخ به قانون دولت استرالیا”

این هفته، فیس بوک موافقت کرد که صفحات خبری استرالیا را به وب سایت خود بازگرداند پس از اصلاحاتی در قانون دولت در مدت زمانی که منابع خبری استرالیا در سیستم عامل مسدود شده بودند ، آنها شاهد کاهش 50 درصدی در بازدید خود بودند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

از هفته استفاده کنید

در بخش برداشت این هفته از هفته ، لری چیس یک ایمیل نتایج خودکار دریافت کرد … برای یک کمپین فیس بوک که هرگز آن را از پیش نویس عبور نکرد.

ICYMI

بعد ، در بخش ICYMI ما ، مارک ایروین یک کنجکاوی عجیب در مورد کلمات کلیدی منفی را به اشتراک می گذارد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

سپس ما به سوزش های بازاریابی دیجیتال شما در طی بخش رعد و برق پاسخ می دهیم:

  • چه کسی می خواهد پوشش پشت صحنه UFC را ببیند؟ آن را در TikTok پیدا کنید!
  • برای از بین بردن شلوغی Google Ads خود چه کاری می توانم انجام دهم؟
  • برای بهبود وکالت در کارمندان در LinkedIn به کجا می توانم مراجعه کنم؟
  • چه زمانی می توانم سازندگان محبوب YouTube خود را تحسین کنم؟
  • چرا Google به طور پیش فرض آنها را به تبلیغات متنی پاسخگو تغییر می دهد؟
  • چگونه می توانم بلافاصله پست وبلاگ خود را به پادکست تبدیل کنم؟

بررسی کنید ساعت بازاریابی سایت برای مشترک شدن در نمایش (و خبرنامه ما!) برای خواندن تمام مقالات ارائه شده در نمایش این هفته!


اعتبار تصویر: سامانتا هانسون

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور