Google ردیابی تبدیل را برای Merchant Center گسترش می دهد

Google Merchant Center به‌زودی رویدادهای تبدیل را فراتر از مواردی که به کلیک‌ها در فهرست‌های خرید رایگان نسبت داده می‌شود، از جمله تبدیل‌های حاصل از نتایج جستجوی وب و سایر منابع، ردیابی خواهد کرد.

چرا مهم است. هدف از این تغییر ارائه داده‌های عملکرد جامع‌تر به بازرگانان و بهینه‌سازی تجربه خرید Google است.

جزئیات کلیدی:

  • این به روز رسانی در ماه های آینده منتشر خواهد شد.
  • ردیابی تبدیل را گسترش می دهد تا همه تبدیل ها را از وب سایت های بازرگانان شامل شود.
  • Google از این داده ها برای بهینه سازی تجربیات جستجوی خرید و بهبود محصولات و خدمات خود استفاده خواهد کرد.

چگونه کار می کند. ردیابی گسترده به طور خودکار برای بازرگانانی که از Google Merchant Center استفاده می کنند اعمال می شود.

گزینه های انصراف:

  • تنظیمات تبدیل را در Merchant Center غیرفعال کنید
  • تنظیمات را در برنامه کانال Google و YouTube در Shopify خاموش کنید
  • حساب‌های Google Analytics و Merchant Center را لغو پیوند کنید

اولین بار دیده شد. این به‌روزرسانی برای اولین بار در مناخم آنی، مشارکت‌کننده زمین موتور جستجو مشاهده شد. او ایمیلی را که دریافت کرد به اشتراک گذاشت:

GRaH49FXcAAvQw6

تصویر بزرگ. این حرکت نشان‌دهنده تلاش‌های Google برای ارائه داده‌های جامع‌تر به بازرگانان و در عین حال بهبود خدمات مرتبط با خرید خود است.

چه چیزی را تماشا کنیم. چگونه این مجموعه داده گسترده بر توانایی بازرگانان برای بهینه‌سازی فهرست‌ها و عملکرد کلی خود در پلتفرم‌های Google تأثیر می‌گذارد.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

آنو آدگبولاآنو آدگبولا

Anu Adegbola سردبیر رسانه پولی Search Engine Land بوده است از سال 2024. او پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو آغاز شد

ارائه کمپین های بازاریابی دیجیتال (بیشتر اما نه منحصراً جستجوی پولی) با ایجاد استراتژی ها، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار کردن فرآیندهای تکراری و به ارمغان آوردن کارایی از هر بخش از بخش های بازاریابی از طریق رهبری الهام بخش در سمت آژانس، مشتری و فناوری بازاریابی.

او موسس رویداد شبکه PPC است – PPC Live، میزبان پادکست هفتگی PPCChat خلاصه، و بمبشر رند در کلیک تک.

او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده)، SMX (مونیخ)، دوستان جستجو (آمستردام)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (قهرمان PPC)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon ارائه کرده است. ، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.

Source link