Google درمورد آنچه با نتایج غنی پرسش و پاسخ در جریان است

از جان مولر گوگل در مورد وضعیت داده های متداول پرسش شده و اینکه آیا هنوز برای تولید نتایج غنی کار می کند ، سال شد. مولر پاسخ مثبت داد و روند تنظیم دقیق نتایج نه تنها نتایج غنی بلکه نتایج جستجو را نیز توضیح داد.

سQالات متداول داده های ساختاری

داده های ساختاری علامت گذاری شده است ، مانند HTML که اطلاعات موجود در صفحه وب را به صورت سازمان یافته فراهم می کند و سپس می تواند برای نشان دادن نتایج برجسته معروف به نتایج غنی استفاده شود.

نتایج غنی تمایل به آرزو دارند ، زیرا بزرگ هستند و در بالای نتایج جستجو قرار دارند.

نتایج غنی پرسش و پاسخ تأثیر تسلط بر نتایج جستجو و حذف یک یا دو رقبا از صفحه یک از ده برتر را دارد ، و در نتیجه شاید فقط هفت نتیجه جستجو وجود دارد
نشان دادن به جای ده.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

این برای شرکت ها سودمند است که بتوانند رقبا را به صفحه دو نتایج جستجو سوق دهند.

عکس صفحه ای از مولر گوگل در مورد نتایج غنی پرسش و پاسخ

تصویر صفحه از جان مولر گوگل در مورد داده های متداول پرسش و پاسخ و نتایج غنی بحث می کند

آیا پرسش های متداول داده های ساختاری هنوز کار می کنند؟

س simplyال به سادگی بیان شده بود:

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

“آیا س FAالات متداول هنوز هم کار می کنند؟”

مولر پاسخ داد:

“من تصور می کنم این به معنای داده های ساختاری پرسش و پاسخ است. … از آنچه من می دانم وجود خود را ادامه می دهد و به کار خود ادامه می دهد. “

مولر با بیان اینکه Google برای دستیابی به معیارهای خاصی از رضایت کاربر از نتایج جستجو ، تنظیماتی را در نتایج غنی انجام داد ، پیگیری کرد.

در اینجا نحوه توضیح جان توضیح داده شده است:

“آنچه معمولاً در بعضی از این نوع داده های ساختاریافته یا انواع مختلف نتایج غنی اتفاق می افتد این است که با گذشت زمان سعی می کنیم چند بار آنها را نشان دهیم تا فقط مطمئن شویم که نیستیم
بارگذاری بیش از حد نتایج جستجو با همه این ویژگی های… bling و اضافی که در نهایت فقط مردم را گیج می کند.

بنابراین آنچه اغلب اتفاق می افتد این است که ما نوع جدیدی از نتایج غنی را شروع می کنیم ، مردم به نوعی با اکراه آن را امتحان می کنند و اگر خوب کار کند ، همه آن را امتحان می کنند.

و سپس ناگهان صفحه نتایج جستجو کاملاً پر از این نوع داده های ساخت یافته است. “

این قسمت بعدی واقعاً جالب است زیرا او به سیستم های گوگل اشاره دارد كه سعی دارند نتایج جستجو را به همراه مهندسان اصلاح كنند.

پیگیری مولر:

“… سپس سیستم ها و مهندسان ما کمی تنظیم می کنند تا ما به استفاده از داده های ساخت یافته ادامه دهیم.

ما همیشه آن را برای همه سایت ها نشان نمی دهیم.

کدام نوع منطقی است ، شبیه نحوه تنظیم قطعه هایی که برای وب سایت ها نشان می دهیم و رتبه بندی ها را تنظیم می کنیم و نتایج جستجو را به طور کلی تنظیم می کنیم.

بنابراین این چیزی است که حداقل تا آنجا که من می دانم فکر نمی کنم ما هیچ یک از انواع نتایج غنی پرسش و پاسخ را خاموش کرده باشیم. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

تنظیم دقیق نتایج جستجو

یک اتفاق جالب در این پاتوق ساعات اداری این است که چند نفر به جان گفتند که آنها تغییرات وب سایت ایجاد کرده اند که منجر به نتیجه منفی رتبه بندی شده است.
پاسخ مولر به این س questionsالات این بود که گوگل دائماً در نتایج جستجو تغییراتی ایجاد می کند (تنظیم دقیق؟) و علت و نتیجه تغییرات
مردم در مورد

گوگل به همان اندازه نتایج غنی از پرسش و پاسخ ، در هنگام ارائه اولین نتایج نشان نمی دهد.

آنچه در مورد توضیحات جان مولر در مورد کمبود نتایج غنی پرسش و پاسخ جالب است این است که پاسخ در متن “تنظیم دقیق” نتایج غنی گوگل بود.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

هنگام تلاش برای فهمیدن برخی (نه همه) تغییراتی که Google در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) ایجاد می کند ، مفید است که چارچوب پرسش را در چارچوب این که آیا تغییر ممکن است تحت یک تنظیم دقیق قرار بگیرد یا نه ، مفید باشد این که گوگل به خوبی آن را تنظیم می کند؟ پاسخ احتمالاً ترکیبی از مواردی مانند تجربه کاربر و تمایل Google برای نشان دادن هرچه بیشتر پاسخها در یک صفحه وب است تا رضایت کاربران را جلب کند.

استناد

آیا پرسش های متداول داده های ساختاری هنوز نتایج غنی تولید می کنند؟
پاسخ جان مولر در علامت دقیقه 32:31 را مشاهده کنید

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

https://www.youtube.com/watch؟v=QopJ7H5Fbk0

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور