رتبه بندی پس از خرید Google Ads سقوط کرد؟

در پاتوق Google Office Hours ساعت شخصی مربوط به این شد که پس از تبلیغات در Google Ads ، رتبه بندی وی ناپدید شد. آنها گفتند که بعد از اینکه تبلیغات را متوقف کردند ، رتبه بندی آنها برگشت. فرد پرسید چه چیزی می تواند این وقایع را توضیح دهد؟

شخصی که این س askingال را مطرح می کند تأیید کرد که قرار نیست Google Ads بر رتبه بندی آلی تأثیر بگذارد. بنابراین سوال واقعاً در مورد این بود که چه عواملی می تواند بر نتیجه تأثیر بگذارد.

مولر در مورد تفکیک جستجو و پرداخت به ازای کلیک (PPC) توضیح داد و سپس دیدگاه خود را در مورد این نوع شرایط ارائه داد.

موارد زیر برای حذف uhs ، uhms و کلمات زائد ویرایش شده است (مانند “من ، من” و “شما می دانید”).

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

در اینجا این سوال وجود دارد:

“اخیراً … این وضعیت را داشتیم که ما برای یک کلمه کلیدی خاص در رتبه اول قرار گرفتیم.

اما وقتی تبلیغات مربوط به همان کلمه کلیدی را شروع کردیم … صفحه ارگانیک ما حتی در یکصد نتیجه ظاهر نشد.

بنابراین ، درست بعد از اینکه تبلیغات را متوقف کردیم ، کلمه کلیدی به موقعیت شماره یک بازگشت.

… می دانم … Google Ads نباید بر نتایج ارگانیک شما تأثیر بگذارد اما من کنجکاوم بدانم که آیا دلیل خاصی دیگری برای این اتفاق وجود دارد یا نه. “

Google در مورد به نظر رسیدن ارتباط بین تبلیغات و رتبه بندی پاسخ می دهد

پاسخ جان مولر در مورد عدم وجود ارتباط بدون ابهام بود.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

جان مولر پاسخ داد:

“من نمی دانم چرا چنین اتفاقی می افتد اما به تبلیغات مربوط نمی شود.”

وی در ادامه جدایی تیم تبلیغات و تیم مربوط به ارگانیک را توضیح داد.

مولر:

“بنابراین این چیزی است که این سیستم ها کاملاً از نظر ما جدا هستند.

رتبه بندی در تبلیغات ، رتبه بندی در جستجو کاملاً سیستمهای جداگانه ای هستند و اساساً هیچ ارتباط واقعی در آنجا وجود ندارد.

من این س sometimesال را بعضی اوقات می گیرم مانند این روش ، اگر تبلیغات را اجرا کنم وب سایت من از جستجو ناپدید می شود. اما من همین سوال را از طریق دیگر دریافت می کنم ، مانند اینکه اگر مردم تبلیغات انجام دهند ، ناگهان وب سایت آنها برای جستجو بالاتر است زیرا آنها برای چیزی پرداخت می کنند.

از نظر ما این مثل این است که … ما واقعاً سخت کار می کنیم تا تبلیغات را از یکدیگر تفکیک کنیم و جستجو کنیم. به حدی که حتی زمانی که ers تبلیغ کنندگان بزرگ به مدیر تبلیغات یا مدیر حساب خود مراجعه می کنند و آنها مانند این س searchال کوچک جستجو می کنند… ما آن را فشار می دهیم ، در مورد س fromالات مشتریان یا شرکا ، هیچ پاسخی نمی دهیم. .

… این چیزی است که من قطعاً انتظار هیچ نوع تغییر رتبه ای را ندارم ، خصوصاً چیزی که به همان اندازه قابل مشاهده است. از آنجا که … من فکر می کنم این موردی باشد که بسیاری از سایت های دیگر می بینند و به نوعی کمی هم کاملاً واضح است.

بنابراین تغییر رتبه بندی که در آنجا دیدید به نظر می رسد چیزی کاملاً بی ارتباط با تبلیغات باشد. “

همبستگی با تغییرات رتبه بندی

از میان میلیون ها مشاغلی که در Google تبلیغ می کنند ، تجربه یک تغییر معمول در بالا یا پایین برای همه آنها یک تجربه معمول نیست و یا حتی اکثریت قابل توجهی است.

همزمانی مواردی است که بدون وجود علت و معلولی واقعی برای اتصال آنها اتفاق می افتد. و این همان وضعیتی است که کسی شروع به تبلیغ می کند و رتبه بندی او سقوط می کند.

گوگل مرتباً رتبه بندی جستجو را به روز می کند و اثرات آن بعضاً می تواند مانند یک رویداد مهم احساس شود. بسیار محتمل است که آنچه در اینجا رخ داده است فقط یک تصادف باشد.

استناد

س aboutال مربوط به بازگشت رتبه های سایت پس از لغو Google Ads را مشاهده کنید
در مارک 28:35

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

https://www.youtube.com/watch؟v=QopJ7H5Fbk0

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور