نحوه بستن فروش بیشتر با سئوی احساسات محور

وقتی شما واقعاً به اصول سئو عمیق می پردازید، همه چیز به احساسات مربوط می شود.

موتورهای جستجو از الگوریتم‌های پیچیده و دائماً در حال تغییر استفاده می‌کنند تا مطمئن شوند مرتبط‌ترین و با کیفیت‌ترین نتایج را برای سؤالات جستجوی افراد در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) ارائه می‌دهند.

نحوه کار موتورهای جستجو بسیار دقیق تر از چیزی است که من می توانم در یک جمله ثبت کنم. اما، اگر هدف الگوریتم‌های موتورهای جستجو را ارائه مرتبط‌ترین نتایج به سؤالات مطرح شده بدانیم، می‌توانیم تقریباً فرض کنیم که هدف از الگوریتم‌های جستجوگر راضی نگه داشتن جستجوگر است. آنها چیزی می پرسند و موتور جستجو پاسخ را ارائه می دهد.

به نوبه خود، سئو در مورد درک آن الگوریتم های جستجو است تا بتوانید وب سایت ها، صفحات وب و محتوای خود را برای رتبه بالاتر در موتورهای جستجو بهینه کنید.

این به این معنی است که شما باید محتوایی ایجاد کنید که با آنچه جستجوگر به دنبال آن است مطابقت داشته باشد.

وقتی آن را به اساسی ترین قسمت های آن تقسیم می کنید، واضح است که می بینید که سئو درباره افراد است… و اگر موجودات احساسی نباشند، افراد چه هستند؟

جدا از تفکرات فلسفی، احساسات بر رفتار ما تأثیر می گذارد. همانطور که در تحقیقات انجام شده در سال 2023 نشان داده شده است، اگر چیزی در سطح عمیق تر و احساسی تری با ما ارتباط برقرار کند، به احتمال زیاد به طور ناگهانی خرید می کنیم.

یک مورد تا حدی بیمارگونه برای اهمیت احساسات، به جای تکیه صرف بر منطق، از داستان مردی به نام الیوت می آید که پس از یک تومور در لوب پیشانی او که منجر به ناتوانی در احساس احساسات شد، زندگی اش برای همیشه تغییر کرد. وقتی صحبت از عقل و منطق به میان می‌آید، هنوز عقلش خوب بود، اما به سادگی فاقد ظرفیت عاطفی بود.

حالا، ممکن است فکر کنید فقط داشتن منطق برای راهنمایی شما را به تصمیم گیرنده بهتری تبدیل می کند… درست است؟

اشتباه! یا حداقل در مورد الیوت، مردی که در کتاب داماسیو در سال 1994 با عنوان «خطای دکارت: احساسات، عقل و مغز انسان» به تفصیل شرح داده شده است، اشتباه کرده است.

فقدان احساسات او را در تصمیم گیری بهتر نمی کرد. این در واقع به این معنی بود که او در هر نوع تصمیم گیری مشکل داشت.

آنتونیو داماسیو در مصاحبه ای که در مورد این موضوع بحث می کند، بیان می کند هنگامی که در هر روز از زندگی خود تصمیم می گیرید – و البته، گزینه هایی که انتخاب می کنید نتیجه ای را به همراه خواهد داشت – خوب یا بد، یا چیزی در این بین – شما نه تنها به یاد می آورید که نتیجه واقعی چیست، بلکه نتیجه عاطفی چیست – و این پشت سر هم از واقعیت و احساسات مرتبط بسیار مهم است.

هنوز با قدرت SEO مبتنی بر احساسات متقاعد نشده اید؟ هاروارد بیزینس ریویو دریافت که محتوایی که باعث واکنش عاطفی می شود به احتمال زیاد ویروسی می شود.

با در نظر گرفتن این موضوع، نحوه تفکر و احساس ما می تواند رفتار جستجوی آنلاین ما را شکل دهد.

در سال 2022، یک گزارش روندهای جستجوی Google نشان داد که جستجوها به دلیل احساسات شدید انجام می شود. به عنوان مثال، زمانی که مردم برای روز خود آماده می شدند، علاقه جستجو برای عبارات مربوط به “مدیتیشن” در ساعت 6 صبح افزایش یافت، که نشان می دهد مردم به دنبال شروع آگاهانه روز خود هستند.

با درک احساسات مخاطبان خود، می توانید بیاموزید که چگونه محتوایی ایجاد کنید که نیازهای آنها را بهتر برآورده کند و به نوبه خود از نظر گوگل نیز مرتبط تر، مفیدتر و با کیفیت تر دیده شود.

Source link