Core Web Vital: چگونه می توان برای رتبه بندی بالاتر در Google بهبود یافت و در تجارت خود موفق شد

 عکس پروفایل نویسنده

h3>

من راجیف شارما هستم ، نویسنده فنی که دوست دارد نظرات و افکار حیاتی را در مورد بهینه سازی و عملکرد وب بیان کند.

هسته های اصلی وب از گوگل سیگنال رتبه بندی جدید در شهر است که انتظار می رود در سال 2021 با قدرت وارد شود. این “سیگنال تجربه صفحه” خواهد بود تا وب سایت ها را برای ایجاد ویژگی های تجربه کاربر بهتر مانند دوست تلفن همراه ارتقا دهد. ضعف ، سرعت بارگیری و غیره.

اما قبل از غوطه وری عمیق در هسته های اصلی وب ، مهم است که ابتدا یک درک سریع از سیگنال های تجربه صفحه داشته باشید تا یک تصویر بهتر ایجاد کنید. از موضوع اصلی

“نقش سیگنال های تجربه صفحه ارزیابی و اندازه گیری تجربه کاربران در هنگام تعامل با یک صفحه وب سایت است.”

داده های جمع آوری شده از طریق سیگنال های تجربه صفحه را می توان تجزیه و تحلیل و برای بهینه سازی سایت برای عملکرد بهتر عملیاتی کرد تا کاربران هنگام مرور در وب سایت تجربه یکپارچه داشته باشند. این یک روش عالی برای یک تجارت برای تقویت پیوند خود با مخاطبان هدف و ایجاد روابط طولانی مدت و قابل اعتماد است. اگرچه این سیگنال ها فقط برای کمک به مشاغل در ایجاد روابط مشخص محدود نمی شوند. وب سایت هایی که از طریق معیارهای سیگنال تجربه صفحه اقدامات موثری انجام می دهند ، شانس بیشتری برای درخشش در نتایج جستجو دارند زیرا Google در نظر دارد یک محیط تجربه وب بهتر را برای کاربران ایجاد کند.

معیارهای سیگنال تجربه صفحه هنگام نوبت دهی به یک وب سایت در صفحات نتایج موتور جستجوی Google در نظر گرفته می شوند. از هم اکنون ، “سیگنال تجربه صفحه” شامل معیارهای زیر است – >

  • بینابینی نفوذی

    در صورت مشاهده پیاده سازی های لازم برای بهبود موقعیت این معیارهای فوق الذکر برای یک وب سایت ، پس از آن کمک می شود تا URL به بیشتر برود. نقطه رقابتی در صفحات نتیجه موتور جستجو.

    با این حال ، این معیارها دقیق یا جامع نیستند و گاهی اوقات جهت مشخصی به صاحبان وب سایت ارائه نمی دهند. حیوانات وب اصلی در جایی این خلا را پر می کنند زیرا جزئیات بیشتری دارند و بینش عملی دارند. بنابراین ، حیوانات وب اصلی چگونه کار می کنند و چگونه می توانند به وب سایت ها کمک کنند؟

    بیایید آن را کشف کنیم.

    درک هر 3 وب هسته اصلی

    به عنوان قبلاً قبلاً بحث شد ، حیات وب اصلی دسته جدیدی از سیگنال رتبه بندی نیست ، بلکه یک فاکتور رتبه بندی موجود Google – “سیگنال تجربه صفحه” است. حیوانات اصلی وب با معیارهای اطلاعاتی خود سیگنال تجربه صفحه را به سطح بعدی می رسانند و به مالکان ، توسعه دهندگان یا بازاریابان کمک می کنند تا از فرصت های بهبود تجربه وب سایت استفاده کنند.

    بنابراین ، سه حیوان اصلی وب به شرح زیر است:

    • LCP (بزرگترین رنگ محتوای)
    • FID (ورودی اول) تأخیر)
    • CLS (تغییر چیدمان تجمعی)

    LCP (بزرگترین رنگ محتوایی)

    معیارهای اندازه گیری سرعت معمول مانند: زمان برای اولین بایت (TTFB) یا First Contextual Paint (FCP) موثرترین روش ها برای برجسته سازی سرعت صفحات وب نیستند زیرا با آنچه کاربر مطابقت ندارد هنگام تعامل با صفحه بر روی صفحه مشاهده می کند. وقتی نوبت به سرعت وب سایت می رسد ، آنچه بیشترین اهمیت را دارد این است که – چقدر زمان لازم است تا کاربر با بزرگترین مطالب صفحه ارتباط برقرار کند. این جایی است که LCP به کمک می آید.

    LCP مدت زمان بارگیری یک صفحه وب را از دید کاربران اندازه گیری می کند. به عبارت دیگر ، این زمان تعیین شده برای بارگیری بزرگترین محتوا (متن ، تصویر یا بلوک ویدیویی) روی صفحه را درست پس از درخواست کاربر از URL نشان می دهد.

    بنابراین ، چگونه می توان فهمید که نمره LCP وب سایت خوب ، متوسط ​​یا بد است؟ با توجه به دستورالعمل های خاص LCP Google ، سرعت LCP وب سایت را می توان در هر یک از سه مورد

    خوب طبقه بندی کرد (در صورت بزرگترین محتوا در صفحه در عرض 2.5 ثانیه بارگیری می شود)

    نیاز به بهبود دارد (اگر بارگیری بزرگترین محتوای صفحه بیش از 2.5 ثانیه طول بکشد اما کمتر از 4 ثانیه طول بکشد)

    ضعیف (اگر بارگیری بزرگترین محتوای صفحه بیش از 4 ثانیه طول بکشد)

    منبع: web.dev

    از این رو ، هدف یک وب سایت باید ضربه زدن به LCP در عرض 2.5 ثانیه برای هر صفحه باشد دارای آن است.

    FID (تأخیر ورودی اول)

    ورودی اول ut Delay یکی دیگر از موارد حیاتی وب است که مدت زمانی را که وب سایت برای پاسخگویی به درخواست تعامل کاربر اختصاص می دهد محاسبه می کند. این تعاملات با یک وب سایت می تواند مانند موارد زیر باشد – انتخاب گزینه از منو ، قرار دادن آدرس ایمیل در یک قسمت ، انتخاب پیشنهاد اشتراک خبرنامه ، و غیره.

    بنابراین ، چگونه می توان دانست اگر نمره FID وب سایت خوب باشد یا نه؟ طبق دستورالعمل های خاص FID Google ، سرعت FID وب سایت را می توان در هر یک از سه مورد زیر دسته بندی کرد:

    • خوب (اگر زمان پاسخگویی سایت باشد کمتر از 100 میلی ثانیه)
    • نیاز به بهبود دارد (اگر زمان پاسخگویی سایت بیش از 100 میلی ثانیه باشد اما کمتر از 300 میلی ثانیه باشد)
    • ضعیف < / strong> (اگر زمان پاسخگویی سایت بیش از 300 میلی ثانیه باشد)
    FID مدت زمان انجام کاری را در یک صفحه وب اندازه گیری می کند ، از این رو نمره سرعت نیز است. اگرچه با ارزیابی زمان مصرف شده کاربران برای اجرای هر کاری در وب سایت ، یک قدم جلوتر می رود.

    CLS (تغییر چیدمان تجمعی)

    تغییر غیرمنتظره در طرح صفحه وب منجر به وضعیت بسیار بدی می شود تجربه ی کاربر. به عنوان مثال ، اگر کاربری در حال خواندن یک وبلاگ در یک وب سایت است اما متن آن بدون هیچ گونه هشدار به مکان دیگری منتقل می شود ، این یک تجربه آزار دهنده برای کاربران ایجاد می کند. همچنین ، حرکت غیرمنتظره می تواند نه تنها برای متن بلکه برای سایر عناصر موجود در صفحه نیز مانند پیوندها ، تصاویر ، فیلدها یا دکمه های تماس برای عمل رخ دهد. به هیچ وجه برای اعتبار وب سایت خوب نیست. از این رو ، مهم است که چنین موضوعات مربوط به حرکت غیر منتظره محتوا حل و فصل شود.

    برای این منظور ، سومین وب حیاتی Google- CLS برای راهنمایی در اینجا قرار دارد زیرا ارزیابی می کند که چنین حرکات غیرمنتظره ای توسط کاربران مواجه می شوند. CLS پایداری طرح صفحه وب را محاسبه می کند.

    بنابراین ، چگونه می توان فهمید که نمره CLS وب سایت خوب است یا خیر؟ طبق دستورالعمل های خاص CLS Google ، نمره CLS وب سایت را می توان در هر یک از سه مورد زیر دسته بندی کرد:

    • خوب (اگر نمره CLS کمتر باشد بیش از 0.1)
    • نیاز به بهبود دارد (اگر نمره CLS بیش از 0.1 باشد اما کمتر از 0.25 باشد)
    • ضعیف (اگر نمره CLS بیش از 0.25 است)

    “پاراگراف”> پاراگراف = “dev “> کلاس: “dev”: کلاس ”

    بنابراین ، اگر وب سایتی بخواهد تجربه کاربری خوبی ارائه دهد ، باید نمره CLS آن کمتر از 0.1 باشد.

    ابزارهای اندازه گیری Core Web Vital

    اکنون شش ابزار از Google وجود دارد که می توانند در اندازه گیری حیوانات اصلی وب کمک کنند. استفاده از این ابزارها آسان است و امکان ارزیابی سریع وضعیت LCP ، FID و CLS وب سایت را فراهم می کند. آنها را در زیر بررسی کنید –

    • PageSpeed ​​Insights
    • گزارش Chrome UX
    • کنسول جستجو
    • Chrome DevTools
    • < li> فانوس دریایی

    • افزونه وب حیوانات
    PageSpeed ​​Insights : هرکسی می تواند از ابزار PageSpeed ​​Insights بازدید کند ، URL صفحه وب را وارد کند و روی دکمه “تجزیه و تحلیل” کلیک کند. خودشه. فقط در سه مرحله آسان ، داده های اصلی حیوانات وب برای وب و رابط تلفن همراه همراه با پیشنهادهایی که می توانند به بهبود تجربه صفحه کمک کنند ، تولید می شوند.

    فانوس دریایی < / strong>: پسوند فانوس دریایی برای Google Chrome را می توان بارگیری کرد تا اطلاعات اصلی حیوانات وب را ایجاد کند. این به تازگی به نسخه 6.0 به روز شده است که ممیزی های اضافی و معیارهای جدیدی مانند TBT را برای تشخیص دقیق عملکرد صفحه وب معرفی کرده است. همچنین به شما در ایجاد فرصت هایی برای اصلاح UX وب سایت کمک می کند.

    گزارش Chrome UX : گزارش Chrome UX ، همچنین به عنوان CrUX شناخته می شود یک مجموعه داده عمومی است که از نمونه های مختلف جمع آوری شده از تجربه مرور کاربران chrome در وب ساخته شده است. این گزارش هر سه حیوان وب اصلی را اندازه گیری می کند و اطلاعات دنیای واقعی را به جای داده های آزمایشگاهی بسیار مفید گزارش می کند.

    Chrome DevTools : Chrome DevTools برای دارندگان وب سایت برای یافتن و بازیابی بی ثباتی بصری یا تغییر چیدمان غیر منتظره مشکلات موجود در صفحه وب بسیار مناسب است. بررسی این موارد در صفحات می تواند از قسمت تجربه جدید در پانل عملکرد این ابزار انجام شود. همچنین محاسبه TBT- زمان مسدود کردن کل که می تواند در بهبود FID کمک کند.

    افزونه وب حیوانات : وب دامنه های وب برای Chrome هر سه حیات وب اصلی را اندازه می گیرد – LCP ، FID و CLS در زمان واقعی.

    کنسول جستجوی Google : ابزارهای مورد بحث در بالا فاقد یک چیز یا چیز دیگری هستند که مانع از برچسب گذاری آنها می شود. یک راه حل یک مرحله ای برای اصلاح تمام مشکلات مربوط به تجربه کاربر ، اما این جایی است که Google Search Console به بازی می پیوندد. این ویژگی های بسیاری دارد که می تواند به بهبود بی نظیر تجربه صفحه کمک کند. این ابزار هر صفحه از وب سایت را تجزیه و تحلیل می کند و مواردی را که با مشکلات مربوط به معیارهای LCP ، FID یا CLS روبرو هستند شناسایی می کند. همچنین فرصت های بهبود را ذکر کرده است تا به دارندگان وب سایت و توسعه دهندگان اجازه دهد راه حل های لازم را پیاده کنند.

    هر سه حیات وب اصلی را می توان با استفاده از API های استاندارد وب در Javascript ارزیابی کرد. کتابخانه جاوا اسکریپت web-vitals ساده ترین روش برای محاسبه هر معیار از هسته های حیاتی وب است. اندازه گیری هر معیار با کتابخانه JavaScript وب-حیوانات به سادگی فراخوانی یک تابع واحد است:

    import {getCLS، getFID، getLCP} از ‘web-vitals’ ؛ function sendToAnalytics ( metric ) { ساختار body = JSON .stringify (متریک)؛ // در صورت وجود از “navigator.sendBeacon ()” استفاده کنید ، دوباره به “واکشی ()” برگردید. (navigator.sendBeacon && navigator.sendBeacon ( ‘/ analytics’ ، بدنه)) | | واکشی ( ‘/ analytics’ ، {body، روش : ‘POST’ ، نگه داشتن : درست })؛
    } getCLS (sendToAnalytics) ؛
    getFID (sendToAnalytics) ؛
    getLCP (sendToAnalytics) ؛

    با این وجود توصیه می شود با شش ابزار و برنامه افزودنی ذکر شده در بالا همراه باشید تا دیگر نیازی به تلاش اضافی برای نوشتن کدها نباشید.

    نکته مهم بعدی برای بحث در مورد این است که چگونه تصاویر بهینه شده هسته اصلی وب سایت و سئو را بهبود می بخشند. بیایید در مورد این بحث کنیم.

    نقش تصاویر بهینه شده در هسته های وب هسته

    مهمترین نکته برای بهبود کیفیت تجربه صفحه یک وب سایت شامل بهینه سازی تصویر است. تصویر بزرگی که در صفحه اصلی یک وب سایت قرار می گیرد اغلب LCP (Largest Contentful Paint) است و اگر بهینه نشود ، به دلیل کند بودن بارگذاری بر نمره LCP تأثیر می گذارد. این یک تجربه کاربری خوبی نخواهد داشت.

    در بهینه سازی تصویر ، هدف همیشه باید فشرده سازی آن در اندازه مناسب و قالب مناسب و بدون تأثیر بر کیفیت تصویر باشد. تصاویر بهینه شده نه تنها زمان بارگیری یک صفحه وب را بهبود می بخشد بلکه مزیت مورد نیاز SEO را نیز فراهم می کند. پیاده سازی فرمت های تصویر نسل بعدی مانند AVIF و WebP را می توان در هنگام بهینه سازی تصویر مشاهده کرد زیرا این قالب ها بهترین کیفیت را در اندازه کم دارند. خبر خوب این است که اکثر مرورگرهای محبوب از این قالب های مدرن پشتیبانی می کنند.

    هر سه وب سایت اصلی یک هدف واحد دارند – بهبود عامل تجربه صفحه با تمرکز بر سرعت و عملکرد وب سایت و تصاویر بهینه شده بهترین راه حل برای به دست آوردن مزیت است.

    اگرچه ، سازمان ها اغلب هنگام بهینه سازی تصاویر در یافتن تعادل در اندازه و قالب موفق نمی شوند. این شرکت وقتی بهینه سازی هسته های اصلی وب را انجام دهند ، به یک مانع تبدیل خواهد شد. برای این منظور ، تیم توسعه دهنده مجرب در ImageEngine می تواند طیف گسترده ای از راه حل های قوی را برای بهینه سازی تصاویر ارائه دهد. تیم ImageEngine سرویس CDN تصویر را در برنامه ای قرار می دهد که مراقبت از تبدیل تصاویر به فرمت های تصویر نسل بعدی (داشتن بهترین کیفیت در اندازه کم) مانند WebP ، AVIF و غیره است و سپس همان خدمات را برای مرورگرهای محبوب ارائه می دهد. < / p>

    بسته بندی آن: ImageEngine چگونه به افزایش سئو کمک می کند متخصصان داخلی نحوه عملکرد موتور جستجو را درک می کنند و هنگام رتبه بندی URL ها تصویر را تفسیر می کنند.

    سرویس CDN تصویر ما زمان بارگذاری وب سایت را کاهش می دهد که رشته ای از رویدادها را آغاز می کند. وقتی عملکرد سایت و سرعت آن بالا رفت ، آنگاه نرخ گزاف گویی کاهش می یابد. کنترل نرخ های پرش مهم است.

    طبق گفته گوگل اگر زمان بارگیری از 1 ثانیه به 3 ثانیه افزایش یابد ، نرخ پرش تا 32٪ و اگر زمان بارگیری از 1 ثانیه به 6 افزایش یابد ، ثانیه ، سپس نرخ گزاف گویی به 106٪ می رسد. این نه تنها برای تجارت بلکه برای رتبه بندی موتور جستجو نیز بد است. هنگامی که نرخ پرش کنترل شد ، سپس تعامل وب سایت و تجربه کاربر برای بهبود احتمال تبدیل های اضافی پیشرفت می کنند.

    نتیجه نهایی یک کسب و کار موفق و همچنین رتبه بندی بهتر در موتور جستجو است. این همان چیزی است که تیم ImageEngine برای دستیابی به آن تلاش می کند تا تجارت شما با ترکیبی کامل از فناوری و تجربه رشد کند.

    قبلاً در https://imageengine.io/blog/improve منتشر شده است -core-web-vitals-with-imageengine