بازیکنان پادکست چگونه درآمد کسب می کنند [بررسی کلی]

صنعت پادکست در حال رشد است. هرچه رشد بیشتر باشد ، سرمایه بیشتری به صنعت وارد خواهد شد. بازیکنان پادکست از طریق چندین روش از مصرف کنندگان و مشاغل کسب درآمد می کنند.

مصرف کنندگان

بیشتر بازیکنان پادکست رایگان هستند. برخی از بازیکنان پادکست ویژگی های برتر را برای ایجاد تجربه بهتر برای مصرف کنندگان ارائه می دهند.

بازیکنان پادکست از طریق تبلیغات درآمد کسب می کنند. اگر مصرف کنندگان هزینه خدمات حق بیمه را بپردازند ، دیگر نیازی به دیدن یا شنیدن تبلیغات هیچ بازیکنی نخواهند داشت. برخی از پخش کننده های پادکست محتوای اختصاصی موجود در پخش کننده خود دارند. مصرف کننده ای که هزینه خدمات حق بیمه را پرداخت می کند ، به محتوای اختصاصی دسترسی خواهد داشت. مصرف کنندگان ممکن است محتوای صوتی داشته باشند که می خواهند گوش دهند ، اما پادکست نیست. برخی از پخش کننده های پادکست به اعضای حق بیمه اجازه می دهند محتوای خود را بارگذاری کنند.

دامنه ویژگی های برتر از 8 دلار در سال تا 14 دلار در ماه است. قیمت به پخش کننده و ویژگی ها بستگی دارد.

میزبانی

هر پادکست به میزبانی نیاز دارد. میزبانی وب ذخیره فایل های صوتی و توزیع پادکست است. برخی از بازیکنان پادکست میزبانی را ارائه می دهند. میزبانی ، مصرف کنندگان بیشتری را به سمت بازیکن آنها می آورد.

برخی از پخش کنندگان پادکست به میزبانان پادکست اجازه می دهند تا یک دیوارپوش به محتوای خود اضافه کنند. این امر به میزبانان پادکست انگیزه ای برای ارتقا pod پادکست خود در پخش کننده پادکست می دهد. از آنجا که آنها با هر بار بارگیری یک قسمت درآمد کسب خواهند کرد. پخش کننده پادکست مبلغی را که یک میزبان از اشتراک به دست می آورد ، می گیرد. بازیکنان پادکست برای استفاده میزبانان از ویژگی paywall 3-5٪ هزینه دریافت می کنند.

هنگام ارتقا میزبان ، مصرف کنندگان جدیدی به بازیکن پادکست وارد می شوند. هدف پخش کننده پادکست این است که مصرف کننده جدید را عوض کند. به این معنی که آنها به تمام پادکست های دیگر خود در پخش کننده گوش می دهند. اگر مصرف کننده جدیدی روی آن سوار شود ، می تواند از طریق تبلیغات درآمد بیشتری کسب کند.

بازیکن پادکست می خواهد میزبان پادکست محبوب بعدی را روی بازیکن خود بخواهد.

تبلیغات

تبلیغات در پخش کننده پادکست براساس دسته پادکست ها است. اگر مشتری تبلیغ می خواهد شنوندگان تجاری را هدف قرار دهد. آنها براساس تعداد نمایش پرداخت خواهند کرد.

هرچه افراد بیشتری از پخش کننده پادکست استفاده کنند ، بیشتر می توانند هزینه تبلیغات را بپردازند. آنها می توانند هزینه بیشتری را شارژ کنند زیرا تعداد کلیک های تبلیغ افزایش می یابد. شخصی که هزینه تبلیغ را پرداخت می کند بازده بیشتری از سرمایه خود دریافت خواهد کرد.

تبلیغات پنجره بازشو نیستند. آنها مربع های کوچکی در پایین پخش کننده هستند که مصرف کننده در زمان های خاصی می بیند. قیمت از 100 CPM تا 1000 $ CPM است.

برخی از پخش کنندگان پادکست تبلیغاتی دارند که باعث قطع وقفه و پخش محتوای آن می شود. این تبلیغات تهاجمی و گران ترند. قیمت آنها گرانتر است زیرا احتمال مصرف کننده در مورد شنیدن آنها بیشتر است.

نظر من

تعداد تبلیغاتی که یک پخش کننده پادکست می تواند نشان دهد محدودیت دارد. مصرف کنندگان فقط دیدن این همه تبلیغ را تحمل می کنند. بیایید بگوییم که یک پخش کننده پادکست برای هر گروه 10 مکان دارد. اگر یک نفر بازیکن را بسازد و رده 1000 دلاری آن همیشه به فروش برسد ، این 10 هزار دلار است. دسته 700 دلار نیز ممکن است هر ماه فروخته شود. توسعه دهنده انفرادی با 20 فضای تبلیغاتی 17000 دلار درآمد کسب می کند.

اما اگر تیم یا دپارتمان پخش کننده پادکست را بسازد 17000 دلار کافی نیست. تیم به چندین منبع درآمد برای بازیکن احتیاج دارد. آنها ممکن است از بودجه خود برای پرداخت هزینه های تأثیرگذاران برای ایجاد محتوای منحصر به فرد استفاده کنند. اینفلوئنسر مخاطبان خود را به سمت بازیکن می آورد. افرادی که می شنوند یک فرد مشهور درآمد کسب می کند ممکن است منجر به افزایش تعداد افراد در تولید محتوا شود. میزبانی پادکست های جدید در سیستم عامل آنها فقط به نفع بازیکن پادکست است. اگر آنها فقط برای استفاده از paywall هزینه دریافت کنند ، وقتی پادکست درآمد کسب کند ، درآمد کسب خواهند کرد. هزینه های میزبانی محتوای جدید حداقل است. منفی زیادی ندارد. پخش کننده پادکست می تواند محتوا را حذف کند اگر پس از مدتی هیچ کس مصرفی نداشته باشد.

برای پر کردن فضاها و دسته هایی که فروخته نشده اند ، می توانند تخفیف های عمده ای را ارائه دهند. آنها می توانند به جای پرداخت 100 دلار برای 2 فضای تبلیغاتی ، 95 دلار پرداخت كنند. بهتر است فضای تبلیغاتی برای تخفیف پر شود تا فضای خالی.

در حال حاضر ، بسیاری از بازیکنان پادکست فقط پادکست ها را تبلیغ می کنند. این به بازیکنان پادکست بازار 1.4 میلیون مشتری بالقوه را می دهد. 1.4 میلیون مشتری بین 20 یا 30 بازیکن پادکست در بازار تقسیم می شوند. این شکاف بازار هر بازیکن پادکست را به 100000 پوند مشتری بالقوه تقسیم می کند. پخش کننده های پادکست می توانند تبلیغات خود را برای سایر محتوای صوتی باز کنند. سپس ، بازار بالقوه آنها افزایش خواهد یافت.

اگرچه تعداد پادکست های موجود هر ماه رشد می کند. جلب توجه مردم به شروع پادکست و پرداخت 10 دلار در سال مقیاس پذیرتر است. در مقایسه با دریافت میزبان پادکست 100 دلار CPM. یک پخش کننده پادکست می تواند عضویت حق بیمه را به عنوان سرمایه گذاری برای مصرف کنندگان تنظیم کند.

در عین حال ، تعداد شنوندگان پادکست بیشتر از پادکست است. یک پادکست ممکن است 100000 شنونده در یک بازیکن داشته باشد. اگر پادکست ماهانه چهار اپیزود انجام دهد و برای یک قسمت 2 دلار هزینه دریافت کند. درصد بازیکن پادکست در صورت دریافت 5٪ 40،000 دلار است. اگر 5٪ از مخاطبان همان پادکست 10 دلار برای سال داشته باشند ، بازیکن پادکست هر ماه درآمد بیشتری کسب می کند.

نتیجه گیری

معمولاً یک شرکت در هنگام کار با مشاغل بیشتر از مصرف کنندگان درآمد کسب می کند. در مورد بازیکنان پادکست ، ممکن است برعکس باشد. تعداد شنوندگان پادکست از تعداد پادکست ها بیشتر است. این به شنوندگان پادکست قدرت خرید بیشتری نسبت به میزبان های پادکست می دهد. با افزایش تعداد پادکست ها ، تعداد شنوندگان پادکست نیز افزایش می یابد. به این دلیل که هر میزبان پادکست افراد جدیدی را با پادکست ها آشنا می کند. جدیدترین مصرف کننده پادکست به زودی بیش از یک پادکست را گوش خواهد داد. دیدن تغییراتی که با رشد رخ می دهد جالب خواهد بود.

قبلاً در https://revenueresearch.co/podcast-players-revenue.html منتشر شده بود = “share”> این داستان را به اشتراک بگذارید

مرتبط

 Adf تصویر

داستان قبل از شکلک

داستان قبل از شکلک

برچسب ها

ظهر ظهر به هکر بپیوندید

برای باز کردن قفل تجربه خواندن سفارشی خود ، حساب رایگان خود را ایجاد کنید.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور