برگه‌های سفارشی Chrome برچسب‌گذاری واضح‌تری دریافت می‌کنند

در دنیای ایده‌آل، همه برنامه‌های اندروید از تب‌های سفارشی روی مرورگرهای درون‌برنامه (WebViews) استفاده می‌کنند. Google اکنون زمانی که شما یک تب سفارشی کروم (CCT) را “اجرا می کنید” آن را بیشتر آشکار می کند.

با Chrome 104 یا نسخه‌های قبلی، «Powered by Chrome» را در پایین منوی سرریز سه نقطه می‌بینید. نسخه 105 مرورگر گوگل متن جدیدی را با عنوان “در حال اجرا در کروم” برای برگه‌های سفارشی ارائه می‌کند که با یک لوگو همراه است. (عنصر دوم نماد تمام رنگی است و یک نسخه تک رنگ می تواند به کاهش حواس پرتی آن کمک کند.)

در همه برنامه‌هایی که از تب‌های سفارشی کروم استفاده می‌کنند ظاهر می‌شود و نسبت به توضیحات قبلی تا حدودی کاربرپسندتر و واضح‌تر است.

گوگل به توسعه‌دهندگان توصیه می‌کند در صورتی که «برنامه‌شان مردم را به URL‌های خارج از کشور هدایت می‌کند، از برگه‌های سفارشی استفاده کنند [their] دامنه.” برنامه‌ها می‌توانند نوار ابزار را با دکمه‌ها و آیتم‌های منو شخصی‌سازی کنند، در حالی که «پشتیبانی از ویژگی‌ها و قابلیت‌های پلتفرم وب مشابه مرورگرها» را فراهم می‌کند. یکی از بزرگترین مزیت‌ها این است که چگونه کاربران در همان سایت‌ها وارد سیستم می‌شوند تا مجبور نباشند دوباره این کار را انجام دهند.

برنامه‌های اصلی شخص ثالث از توییتر تا اسلک از تب‌های سفارشی در اندروید استفاده می‌کنند، در حالی که اینستاگرام به‌ویژه جایگاهی فاحش دارد. برای مدتی، برنامه Google برای نتایج جستجو و فید Discover در حال آزمایش با مرورگر داخلی خود بود، اما به نظر می‌رسد این کار کنار گذاشته شده است. امیدوارم برنگردد.

کروم 105 هنوز به طور گسترده در ابتدای این هفته عرضه نشده است.

اطلاعات بیشتر در مورد کروم:

FTC: ما از پیوندهای وابسته خودکار برای کسب درآمد استفاده می کنیم. بیشتر.


برای اخبار بیشتر، 9to5Google را در YouTube بررسی کنید: