ایجاد شفافیت بیشتر در خرید رسانه


“شفافیت سنگ بنای کسب و کار تبلیغات یاهو است، و ما همچنان به ایجاد مشارکت هایی ادامه می دهیم که از رهبری ما در این تلاش حمایت می کند. یاهو با ادغام با Confirming Gross Revenue، تقاضای صنعت برای شفافیت بیشتر در فرآیند خرید و ارائه شفافیت در هزینه های رسانه ای را افزایش می دهد. Adam Roodman، SVP Ads Product & Strategy، Yahoo

“تأیید درآمد ناخالص گامی در جهت درست برای شفافیت در اکوسیستم تبلیغات دیجیتال است. عملکرد گزارش‌دهی به تماس‌های مشتریان ما برای اطمینان بیشتر از اینکه هزینه‌های پنهانی در مسیر عرضه وجود ندارد پاسخ می‌دهد. به عنوان یک مدافع پیشرو برای شفافیت، ما مشتاقانه منتظر همکاری با گوگل و صنعت هستیم تا استفاده از این ابزار را پیش ببریم و اعتماد بیشتری به خرید رسانه امروز القا کنیم.” چارلی سبوهار، مدیر ارشد برنامه‌ریزی COE، OMG

هزینه تبلیغات غیرقابل انتساب شناسایی شده در مطالعات زنجیره تامین برنامه‌ای نگران‌کننده است. با استفاده از تأیید درآمد ناخالص گوگل، Prisma Media و Jellyfish توانستند نشان دهند که در کمپین‌های برنامه‌ای ما هزینه‌های پنهانی وجود ندارد. پل ریپارت، رئیس بخش فروش و داده‌های برنامه‌ای، Prisma Media


سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور