بهترین ابزار سئو محتوا – Linkio

اما سئوی امروزی بسیار متفاوت از آنچه قبلا بود است. پر کردن محتوای خود با کلمات کلیدی و اضافه کردن بک لینک به سمت چپ و راست به شما نتیجه نمی دهد.

سئو، همانطور که امروزه وجود دارد، یک تکنیک پیچیده است که تحت تأثیر رفتار مخاطب است. این ترکیبی از تاکتیک های درون صفحه و خارج از صفحه است که به شما کمک می کند رتبه بالاتری در SERP داشته باشید. و چند ابزار عالی برای کمک به شما در این زمینه وجود دارد.

در این مقاله، ما در صفحه و خارج از صفحه بسیار عالی را پوشش خواهیم داد نرم افزار سئو که می تواند به شما در دستیابی به اهداف رشد کمک کند.

سئو داخلی و خارج از صفحه چیست؟

یک استراتژی جامع سئو شامل سئو داخلی و سئو خارج از صفحه است. آنها را به عنوان دو روی یک سکه در نظر بگیرید. با تکنیک‌های سئو داخلی، بخش‌هایی (از وب‌سایت خود) را که بر روی آنها کنترل دارید، بهینه می‌کنید.

تمرکز سئو داخلی بر روی تولید محتوای خوب با بهینه سازی کلمات کلیدی، برچسب های عنوان مناسب و موارد دیگر است.

از سوی دیگر، با سئوی خارج از صفحه، تمرکز بر افزایش اعتبار وب سایت شما در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) از طریق اقدامات مختلف است. سئوی خارج از صفحه شامل ساخت لینک، تبادل لینک و تکنیک های دیگر است.

هر دوی این تکنیک ها برای موفقیت یک کمپین سئو مهم هستند.

بهترین ابزارهای سئو درون صفحه و خارج از صفحه

1. روایت شده

این ابزار همه کاره برای سازندگان محتوا با یک ابزار عالی همراه است ابزار نوشتن و سئو هوش مصنوعی این برای بهینه سازی محتوای شما برای دیده شدن بیشتر حتی هنگام نوشتن بسیار عالی است. مولد مختصر SEO ناراتو محتوای با رتبه برتر را برای یک عبارت یا موضوع جستجو تجزیه و تحلیل می کند و توصیه هایی را برای شما ارائه می دهد:

  • کلمات کلیدی برای گنجاندن و تعداد کلمات کلیدی
  • سوالاتی که باید پاسخ دهید
  • پیوندها / مراجع رقیب، تحقیق محتوای شما را ساده می کند
  • تعداد کلمات هدف و موارد دیگر.

نکته جالب این است که می‌توانید تعداد کلمات کلیدی را در وظایف محتوایی خود هنگام نوشتن دنبال کنید، که بهینه‌سازی را حتی آسان‌تر می‌کند. شما همچنین می توانید کلمات کلیدی خود را در حین ایجاد یک محتوای جدید در Narrato Workspace اضافه کنید.

Narrato همچنین یک نویسنده هوش مصنوعی ارائه می دهد که به طور خودکار محتوا را برای موارد مختلف تولید می کند. از آن برای وبلاگ‌ها، کپی‌ها، ایمیل‌ها، ویدیوها یا حتی توضیحات سئو و کپی استفاده کنید. اگر به دنبال ابزاری هستید که بتواند تمام نیازهای محتوای شما (تولید محتوا، بهینه سازی، همکاری، برنامه ریزی) را ساده کند، Narrato پاسخ شماست.

قیمت گذاری: تیم هایی که تازه شروع به کار کرده اند می توانند از Narrato به صورت رایگان استفاده کنند. این طرح رایگان با 3 خلاصه محتوای SEO برای هر کاربر در ماه ارائه می شود. با برنامه های پولی که از 9 دلار برای هر کاربر در ماه شروع می شود، تعداد خلاصه محتوای SEO که می توانید در ماه تولید کنید افزایش می یابد. Narrato همچنین می تواند یک برنامه را بر اساس نیازهای شما برای شما سفارشی کند.

2. لینکیو

لینکیو یک ابزار سئوی خارج از صفحه است که قدرت تعریف مجدد تولید سرنخ، ساخت لینک و بهینه سازی موتورهای جستجو را برای شما دارد. در هسته خود، Linkio یک نرم افزار گسترش سرد است که به جستجو و خودکارسازی دسترسی کمک می کند. سه ماژول وجود دارد که با هم کار می کنند تا کارآمدترین راه حل های خودکار سئو را در اختیار کاربران قرار دهند. در اینجا نگاهی به سه ماژول، همراه با ویژگی های هر کدام آورده شده است –

  1. پیشنهادات متن لنگر
  • برنامه ریز پروفایل متن لنگر
  • دسته بندی متن لنگر
  • تنظیم متن لنگر درصدها
  • جستجوگر نمایه بک لینک
  • خزنده و اعتبارسنجی بک لینک
  • ویژگی های مدیریت تیم
  1. نظارت بر بک لینک
  • وارد کردن بک لینک خودکار
  • نظارت بر تغییرات لینک
  • بررسی خودکار معیارهای محبوب
  • گزارش های ایمیل از تغییرات لینک
  • معیارهای مجموع را مشاهده کنید
  1. ردیاب رتبه کلمات کلیدی
  • به روز رسانی رتبه بندی روزانه
  • نتایج دسکتاپ و موبایل را ردیابی کنید
  • نتایج را از بیش از 500 موتور جستجو پیگیری کنید
  • بینش در سطح صفحه
  • رتبه بندی های محلی
  • فرآیندهای سئو را تجسم کنید

قیمت گذاری: Linkio 4 طرح را ارائه می دهد – شخصی، شروع، استاندارد و پلاس. اینها از 19.99 دلار در ماه شروع می شوند. همچنین یک دوره آزمایشی رایگان 7 روزه ارائه می شود.

3. Screaming Frog SEO Spider

پیشرو در صنعت در بهینه سازی سئو داخلی، قورباغه جیغ یکی از قدیمی ترین ابزارهای سئو است که توسط هزاران کسب و کار در سراسر جهان استفاده می شود. ابزار کوچک ابتکاری آن، معروف به SEO Spider، می‌تواند به شما در رفع تمام نیازهای سئو کمک کند، از خزیدن در میان همه URL‌های انتخابی گرفته تا واکشی عناصر در محل برای تجزیه و تحلیل. اطلاعات مربوطه را در محل به شما می دهد و آمار و گزارش های قابل هضم ایجاد می کند.

  • پیدا کردن لینک های خراب
  • عناوین صفحات را تجزیه و تحلیل کنید
  • محتوای تکراری را کشف کنید
  • تغییر مسیرهای موقت و دائمی را بررسی کنید (اگر به درستی ایجاد شده باشند)
  • نقشه های سایت XML را ایجاد کنید
  • تحلیل معماری سایت
  • تجزیه و تحلیل فراداده
  • robots.txt و دستورالعمل های دیگر را مرور کنید

قیمت گذاری: Screaming Frog SEO Spider به صورت رایگان قابل استفاده است. همچنین می توانید برای دسترسی به ویژگی های پیشرفته و خزیدن بیش از 500 URL، مجوزی را با قیمت 209 دلار در سال خریداری کنید.

4. Moz On-Page Grader

Moz On-Page Grader یک ابزار SEO است که تمام صفحات شما را تجزیه و تحلیل می کند و آنها را با چک لیست موجود عوامل سئو مقایسه می کند. این ابزار نتایج کلی صفحات وب سایت خود را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید تغییرات لازم را انجام دهید. همچنین پیشنهادات سئو را در سطح دقیق تری ارائه می دهد. نکته مهم در مورد این ابزار سئو داخلی این است که استفاده از آن فوق العاده آسان است. طراحی تمیز و شهودی و گزارش‌های قابل فهم روی صفحه، آن را به ابزاری ایده‌آل برای مبتدیان و تیم‌هایی تبدیل می‌کند که تازه شروع به سئو کرده‌اند.

ویژگی های کلیدی این ابزار عبارتند از:

  • توصیه های درون برنامه ای برای اقدام فوری
  • اطمینان حاصل کنید که صفحات مهم وب سایت برای کلمات کلیدی هدف رتبه بندی می شوند
  • با کمک نمرات صفحه به صفحه، شکاف های استفاده از کلمه کلیدی را کشف کنید
  • ممیزی هفتگی خودکار

قیمت گذاری: تیم‌هایی که تازه شروع به کار کرده‌اند، می‌توانند نسخه آزمایشی رایگان 30 روزه Moz را امتحان کنند. برنامه های پولی Moz Pro از 99 دلار در ماه شروع می شود.

5. Google Page Speed ​​Insights

این بینش سرعت صفحه ابزار گوگل یک ابزار عالی برای بهینه سازی موتور جستجوی درون صفحه است که صفحه شما را برای شناسایی مناطقی که نیاز به بهبود دارند تجزیه و تحلیل می کند. Page Speed ​​Insights گزارش هایی از تجربه کاربری صفحات شما در دستگاه های دسکتاپ و تلفن همراه به شما ارائه می دهد. با استفاده از این ابزار می توانید اطمینان حاصل کنید که صفحه شما سریعتر بارگذاری می شود که در نهایت به شما امکان می دهد در موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشید.

Page Speed ​​Insights داده های آزمایشگاهی و میدانی صفحات وب سایت شما را در اختیار شما قرار می دهد. داده‌های آزمایشگاهی در یک محیط کنترل‌شده جمع‌آوری می‌شوند، که آن را برای اشکال‌زدایی هر مشکلی مفید می‌سازد. برای تنگناهای دنیای واقعی در تجربه کاربر، داده های میدانی مفیدتر است.

قیمت گذاری: ابزار Google Page Speed ​​Insights برای استفاده رایگان است.

6. سئوی با شکوه

سئوی با شکوه یکی دیگر از ابزارهای عالی سئو داخلی است که بین کارشناسان سئو و صاحبان وب سایت بسیار محبوب است. این ابزار دو نوع اساسی از معیارهای پیوند را برای اندازه‌گیری هوش پیوند تعریف می‌کند – جریان اعتماد و جریان نقل قول. Citation Flow عددی را به شما می دهد که تأثیر URL را پس از بررسی تعدادی از وب سایت های متصل پیش بینی می کند. از طرف دیگر، Trust Flow معیاری است که قابلیت اطمینان پیوند با وب سایت های متصل را پیش بینی می کند. همچنین یک متریک جریان اعتماد موضعی وجود دارد که اهمیت یک وب سایت را با توجه به صنعت قضاوت می کند.

در اینجا برخی از ویژگی های کلیدی این ابزار آورده شده است –

  • کاوشگر سایت
  • جستجوگر بک لینک انبوه
  • افزونه های مرورگر سئو برای فایرفاکس و کروم
  • شاخص تاریخی
  • صادرات داده های خام
  • مقایسه سایت
  • تاریخچه بک لینک
  • جستجوگر کلمات کلیدی و موارد دیگر.

قیمت گذاری: Majestic SEO سه برنامه را ارائه می دهد – Lite، Pro و API. این برنامه ها از 49.99 دلار در ماه شروع می شوند.

7. احرف

همه در دنیای سئو با این نام آشنا هستند. اهرفس یک ابزار SEO است که تحقیقات کلمات کلیدی، لینک سازی، تجزیه و تحلیل رقبا و موارد دیگر را برای شما ساده می کند. با ابزار Ahrefs Keyword Explorer، می توانید کلمات کلیدی با کیفیتی را برای هدف پیدا کنید. همچنین یک Site Explorer وجود دارد که تمام داده های بک لینک را برای رتبه بندی صفحات به شما نشان می دهد. از سوی دیگر، ابزار ممیزی سایت، وب سایت شما را خزیده و تجزیه و تحلیل عمیق انجام می دهد تا به شما امتیاز سلامتی بدهد. همچنین پیشنهادهایی برای بهبود سئوی فنی خود دریافت می کنید. بهترین بخش در مورد این ابزار این است که تخمین واضحی از ترافیک ارگانیک ماهانه شما را در اختیار شما قرار می دهد. توانایی بررسی دقیق این ابزار آن را به یک ابزار سئوی خارج از صفحه عالی تبدیل می کند.

قیمت گذاری: Ahrefs با 4 طرح ارائه می شود – Lite، Standard، Advanced و Enterprise. برنامه های پرداخت شده از 99 دلار در ماه شروع می شود.

چک لیست کامل سئو

بنابراین، چه مواردی باید در بهینه سازی موتورهای جستجو درون صفحه و خارج از صفحه پوشش داده شود؟ در اینجا یک چک لیست کامل وجود دارد که تمام جنبه های SEO را پوشش می دهد –

چک لیست سئو داخلی:

  • از تگ های عنوان مناسب استفاده کنید
  • شامل سرفصل های بهینه و مرتبط
  • متن جایگزین را فراموش نکنید
  • ساختار URL خود را در نظر بگیرید
  • بهینه سازی سرعت بارگذاری صفحه
  • توضیحات متا را اضافه کنید
  • پیوندهای داخلی مرتبط را اضافه کنید
  • طراحی را واکنش گرا کنید
  • شامل کلمات کلیدی با عملکرد بالا

چک لیست سئو خارج از صفحه

  • پروفایل بک لینک خود را بررسی کنید
  • وضعیت بک لینک رقبای خود را بررسی کنید
  • رفع خطاهای 404
  • بهبود لینک سازی داخلی
  • گزینه های خود را برای ساخت لینک ارزیابی کنید
  • تلاش های فراگیر برای افزایش دیده شدن محتوای شما
  • نمایه های استناد محلی را به روز کنید
  • تبلیغ محتوا در رسانه های اجتماعی با استفاده از a برنامه زمان بندی رایگان رسانه های اجتماعی
  • محتوا را از طریق تبلیغات پولی تبلیغ کنید
  • انجام دادن وبلاگ نویسی مهمان

بسته بندی

با این کار، ما برخی از بهترین ابزارها را برای سئو داخلی و خارجی پوشش داده ایم که به شما کمک می کند در صفحات نتایج موتور جستجو رتبه بالاتری داشته باشید. به یاد داشته باشید که یک استراتژی کامل سئو به سئو داخلی و خارجی نیاز دارد زیرا آنها با هم در بهبود رتبه بندی جستجوی شما کار می کنند. اما همیشه ایده خوبی است که ابتدا با سئوی داخلی شروع کنید، زیرا پایه و اساس آن را تشکیل می دهد که می توانید سئوی خارج از صفحه خود را بهبود ببخشید.

بیوگرافی نویسنده

Akshita Sharma یک تولید کننده محتوا با GoDotMedia است. او تمایل زیادی به تبدیل موضوعات پیچیده به مقالات جذاب و آموزنده دارد. او به عنوان یک واژه ساز با مهارت در داستان سرایی، دائماً به دنبال فرصتی برای خلق چیزی جدید است.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور