بازی رایگان Arkham Knight در Immersive Stream

توجه گوگل به بازی‌های ابری، تا حد زیادی شروع به تمرکز بر پخش با برچسب سفید از طریق شرکا کرده است. AT&T اولین شرکتی بود که برای چیزی که به Google Immersive Stream for Games تبدیل شد ثبت نام کرد، اما اولین پیشنهاد، یک جریان رایگان از بتمن: شوالیه آرکام، از آن زمان تعطیل شده است.

Batman: Arkham Knight اولین نگاه به Immersive Stream بود

اکتبر گذشته، AT&T اعلام کرد که مشتریانش دسترسی رایگان به سال 2015 خواهند داشت بتمن: شوالیه آرکام، بدون دانلود یا هیچ چیز مورد نیاز. فقط شماره خود را وارد کنید و شروع به بازی در هر رایانه ای کنید.

ما به سرعت متوجه تشابهات نسخه ی نمایشی با Google Stadia شدیم، و مدتی بعد تایید شد، در واقع، نسخه ی نمایشی از همان فناوری Stadia استفاده می کرد. در آن زمان، این چیزی بود که هرگز انجام نشده بود و گوگل واقعاً در مورد آن صحبت نکرده بود. تا ماه مارس سال 2022 بود که گوگل اعلام کرد که این «جریان فراگیر برای بازی‌ها» نامیده می‌شود، چیزی که گوگل به برندهای دیگر ارائه می‌دهد تا با استفاده از فناوری‌های اصلی که Stadia انجام می‌دهد، تجربه‌های بازی ابری را ارائه دهند.

اما در حدود یک هفته گذشته، AT&T نسخه ی نمایشی بتمن خود را که بر روی Immersive Stream ساخته شده بود، تعطیل کرد. حذف بود توسط @Studio35Gaming1 مشاهده شد، اما دقیقاً مشخص نیست که این عنوان چه زمانی حذف شده است – یا چرا.

با این حال، قابل توجه است که این بازی به سادگی دیگر در هیچ ظرفیتی در دسترس نیست زیرا هرگز در خود Stadia منتشر نشد.

هرچند این اولین باری نیست که AT&T دموی بتمن را حذف می کند. مدت کوتاهی پس از اولین عرضه آن در اکتبر 2021 حذف شد و بعداً دوباره به بازار آمد. با این حال، در این مرحله، به نظر می رسد تمرکز AT&T به بازی های دیگر معطوف شده است.

بعدش چی؟

البته، گوگل پس از بسته شدن بازی رایگان بتمن AT&T، هنوز کار با Immersive Stream for Games را تمام نکرده است.

خود AT&T از آن زمان شروع به ارائه Control به مشتریان خود کرده است، همچنین پس از اینکه قبلاً آن را به دستگاه های رومیزی محدود کرده بود، این گزینه را به دستگاه های تلفن همراه نیز گسترش داد.

Capcom همچنین دومین مشتری برای Immersive Stream شد و نسخه نمایشی رایگان Resident Evil Village را ارائه کرد. گوگل همچنین در ماه مه توضیح داد که Stadia محصول Immersive Stream است نه برعکس.

در ماه فوریه، گزارشی ادعا کرد که گوگل همچنین روی معاملاتی با Peleton و Bungie کار کرده است تا از این فناوری برای تجربیات دیگر استفاده کند. هر دوی این معاملات ظاهراً نتیجه‌ای نداشتند، اما بانجی، توسعه‌دهنده Destiny 2، اوایل امسال توسط سونی خریداری شد.

بیشتر در Stadia:

FTC: ما از پیوندهای وابسته خودکار برای کسب درآمد استفاده می کنیم. بیشتر.


برای اخبار بیشتر، 9to5Google را در YouTube بررسی کنید: