7 نکته قدرتمند در زمینه بازاریابی در فیس بوک برای کمک به رشد تجارت خود

عکس پروفایل نویسنده

@Reviewxpبررسی XP

Reviewsxp یک پورتال بررسی برای موبایل ، فیلم ، لپ تاپ ، کتاب ، اتومبیل ، دوچرخه ، بازی و موارد دیگر است

شما به عنوان یک کارآفرین ، احتمالاً به خوبی می دانید که ایجاد حضور آنلاین پررنگ برای کسب و کار شما دیگر یک گزینه نیست ، بلکه یک الزام است. این بدان معناست که اگر می خواهید به اهداف تجاری خود برسید و به رشد شرکت خود کمک کنید ، باید مهارت های دیجیتال مارکتینگ خود را تقویت کنید.

نمی توان انکار کرد که این روزها سیستم عامل های رسانه های اجتماعی در ایجاد یک استراتژی موثر بازاریابی دیجیتال نقش اساسی دارند. از میان همه سیستم عامل های موجود در شبکه های اجتماعی ، یکی وجود دارد که بیش از همه سلطنت می کند و آن فیس بوک است. با بیش از 2.7 میلیارد کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان ، فیس بوک محبوب ترین شبکه اجتماعی موجود است ، بنابراین هیچ کسب و کاری قادر به از دست دادن فرصت های شگفت انگیز بازاریابی نیست.

بنابراین ، اگر می خواهید از قدرت رسانه های اجتماعی برای تقویت حضور آنلاین خود و رونق کسب و کار خود استفاده کنید ، در اینجا چند نکته قدرتمند آورده شده است که به شما کمک می کند استراتژی بازاریابی فیس بوک خود را کامل کنید.

اهداف خود را تعیین کنید

تمام استراتژی های موفق بازاریابی با تعیین اهداف مشخص و قابل دستیابی شروع می شوند. در غیر این صورت روش ها و تاکتیک هایی که برای استفاده انتخاب می کنید نتایج مورد انتظار شما را به همراه نخواهد داشت. دانستن آنچه می خواهید به دست آورید به شما کمک می کند بهترین راه حل ها را برای تبدیل برنامه های خود به واقعیت شناسایی کنید و به شما کمک می کند تا تأثیر استراتژی بازاریابی فیس بوک خود را بسنجید. اگر هنوز اهداف خود را تعیین نکرده اید ، در اینجا برخی از اهداف متداول شرکت ها هنگام ایجاد استراتژی فیس بوک خود در ذهن دارند:

  • افزایش آگاهی از برند
  • افزایش تعامل مخاطبان
  • افزایش فروش و تولید سرب
  • افزایش بازدید وب

مخاطبان خود را بشناسید

قبل از شروع به کار کردن هر روشی در استراتژی فیس بوک خود ، ابتدا باید درک بهتری از کاربران فیس بوک داشته باشید. افرادی که از این بستر اجتماعی استفاده می کنند چه کسانی هستند؟ آنها کجا زندگی می کنند؟ علایق و خصوصیات آنها چیست؟ – اینها فقط برخی از سالاتی است که باید پاسخ دهید. سپس می توانید به مطالعه مخاطبان فیس بوک خود بپردازید. استفاده از صفحه بینش فیس بوک می تواند از این نظر مفید باشد ، به شما اطلاعاتی را می دهد که باید در مورد افرادی که تجارت شما با آنها تعامل دارد بدانید.

پسندیدن و دنبال کردن را افزایش دهید

به صورت آنلاین یک فضای کاملاً رقابتی است ، اما به سختی می توان مردم را که تازه شروع کار می کنند متوجه شما شوند. اگر صفحه فیس بوک ما فاقد فالوور و پسندیدن است ، سریعترین راه حل خرید لایک صفحه فیس بوک برای افزایش دید آنلاین شماست.

سایت های بسیاری وجود دارد که خدمات مختلف فیس بوک را ارائه می دهند که در آنها می توانید لایک های صفحه را بخرید ، پسندیدن پست را بخرید یا برای حساب فیس بوک خود دنبال کننده بخرید. علاوه بر این ، برخی از این ارائه دهندگان از مشاغل مناسب با بودجه محدود پذیرایی می کنند ، بنابراین خدمات آنها بسیار مقرون به صرفه است.

روی تصاویر تمرکز کنید

فیس بوک ، درست مثل اکثر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ، بسیار بصری است. به همین دلیل تمرکز بر ارسال محتوای بصری با کیفیت بالا یکی از هوشمندانه ترین اقدامات برای جذب کاربران فیس بوک و بازگرداندن آنها به صفحه شما است. جدا از انتخاب یک عکس نمایه قابل شناسایی (به عنوان مثال آرم شرکت) ، باید اطمینان حاصل کنید که تمام عکس های موجود در حساب خود به درستی بهینه شده اند. تصاویری که استفاده می کنید ساده ترین راه برای انتقال پیام شما به مخاطب ، نمایش شخصیت برند شما و افزایش تعامل است.

دکمه CTA خود را انتخاب کنید

هر حساب تجاری فیس بوک دارای یک دکمه CTA در بالای صفحه است. این یک ویژگی قابل تنظیم است ، بنابراین شما می توانید تصمیم بگیرید که دکمه CTA شما چه چیزی می گوید ، بسته به آنچه مخاطبان شما می خواهند انجام دهند. گزینه ها عبارتند از: اکنون رزرو کنید ، با ما تماس بگیرید ، از برنامه استفاده کنید ، بازی را انجام دهید ، اکنون خرید کنید ، ثبت نام کنید ، ویدیو را تماشا کنید. می توانید این CTA ها را به صفحه فرود خود ، یک فیلم ، یک فرم تماس یا هر مکان دیگری پیوند دهید تا اهداف بازاریابی خود را انجام دهید. فقط به دکمه CTA به عنوان راهی برای نشان دادن بازدید کنندگان فیس بوک خود به مسیر درست فکر کنید.

مخاطبان خود را درگیر کار کنید

جذب فالوور به صفحه فیس بوک شما یک چیز است ، اما نگه داشتن آنها یک داستان کاملاً متفاوت است. بدون تعامل مناسب ، به راحتی می توانید افرادی را که زمانی به تجارت شما علاقه مند بودند از دست دهید. به هر حال ، این هدف اصلی یک بستر رسانه های اجتماعی این است: بحث ، اشتراک مطالب ، ایده ها و مشغول نگه داشتن افراد.

ساده ترین راه برای افزایش تعامل با فیس بوک این است که به طور مداوم با مخاطبان خود تعامل مداوم داشته باشید ، س askingال بپرسید ، به نظرات پاسخ دهید ، محتوایی را در موضوعات مرتبط ارسال کنید ، اطلاعات مفید و غیره را به اشتراک بگذارید.

نتایج خود را کنترل کنید

اگر می خواهید مطمئن شوید که استراتژی بازاریابی در فیس بوک شما کار می کند ، باید معیارهای مربوطه را تحت نظر داشته باشید. Facebook Page Insights می تواند به شما کمک کند تا حضور و فعالیت فیس بوک خود را اندازه گیری و تجزیه و تحلیل کنید ، و نمای کاملی از عملکرد صفحات خود ارائه می دهد.

شما می توانید ببینید چه نوع محتوایی بیشترین بازدید و تعامل را به خود جلب می کند و آنچه مطابق انتظار شما کار نمی کند ، بنابراین می توانید استراتژی بازاریابی فیس بوک خود را تغییر دهید و در آینده نتایج بهتری کسب کنید.

عکس پروفایل نویسنده

داستان های من را بخوانید

Reviewsxp یک پورتال بررسی برای موبایل ، فیلم ، لپ تاپ ، کتاب ، اتومبیل ، دوچرخه ، بازی و موارد دیگر است

برچسب ها

با هکر نون همراه باشید

حساب رایگان خود را ایجاد کنید تا قفل تجربه خواندن سفارشی خود را باز کنید.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور