6 روند برتر توییتر برای کمک به برندها در جلو ماندن

گزارش جدیدی از توییتر شامل 6 مارک تجاری است که باید از آنها پیشی بگیرند تا در سالهای آینده نیز به کاربران مرتبط باشند.

این گزارش قصد دارد مارک ها را در مورد روندهای فرهنگی و مکالمه های تکامل یافته آموزش دهد زیرا ، همانطور که توییتر گفته است ، “مارک های مربوط به فرهنگ بهترین عملکرد را دارند.”

تحقیقات توییتر همبستگی + 73٪ بین ارتباط فرهنگی و درآمد تجاری را نشان می دهد.

داده های گزارش 33 صفحه ای توییتر از تجزیه و تحلیل میلیاردها توییت طی یک دوره 2 ساله بدست آمده است.

توییتر این موارد را به عنوان 6 روند اصلی معرفی کرد که مارک ها باید از آنها جلوتر باشند:

  • تندرستی: اولویت در مراقبت از خود برای خود و یکدیگر.
  • فرهنگ خالق: نسل جدیدی از کارآفرینان روزمره – طبقه خالق.
  • عجایب روزمره: کنجکاو بودن و ارتباط با دنیای اطرافمان.
  • یک سیاره: رانندگی به سمت آینده ای پایدار با نگه داشتن یکدیگر نسبت به استانداردهای زیست محیطی بالاتر.
  • زندگی فنی: ادغام گسترده فناوری الهام بخش گفتگوی جدیدی در مورد ماهیت روابط ما با آن است.
  • هویت من: با گسترش مفاهیم هویت ، مردم در اطراف ارزشهای مشترک گرد هم می آیند تا احساس خود را بیان کنند.

گزارش توییتر سپس به تحلیل دقیق هر یک از این روندها می پردازد.

من گزارش را مرور کردم و تمام آمارها را بیرون کشیدم تا بتوانید به سرعت با روند شکل گیری مکالمات در توییتر آشنا شوید.

در اینجا آمار کلیدی در مورد هر یک از روندهای ذکر شده در گزارش توییتر آورده شده است.

تندرستی

  • 30٪ رشد در تبدیل سلامت روان
  • 74٪ افزایش در ذکر سلامت روان
  • 250٪ افزایش مکالمات در مورد غم و اندوه
  • رشد 25 درصدی مکالمه پیرامون سلامت جسمی
  • 43٪ افزایش مکالمه در مورد خواب به عنوان مراقبت از خود
  • 68٪ افزایش مکالمه پیرامون مراقبت از جامعه

فرهنگ خالق

  • 32٪ افزایش مکالمه در مورد تبدیل شدن به یک خالق حرفه ای
  • افزایش 121 درصدی در مورد “فشارهای جانبی”
  • 66٪ افزایش مکالمه در اطراف سیستم عامل های توزیع
  • 64٪ افزایش مکالمه در مورد پیدا کردن سرگرمی های خلاقانه جدید
  • 66٪ افزایش مکالمه در مورد صنایع دستی نوستالژیک
  • 135٪ افزایش مکالمه پیرامون تجربیات مجازی
  • 112٪ افزایش در ذکر سیستم عامل های محتوای مشارکتی

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

عجایب روزمره

  • 43٪ افزایش مکالمه پیرامون معنویت
  • 109٪ افزایش مکالمه پیرامون تاروت و روانپزشکان
  • 52٪ افزایش مکالمه پیرامون فرار
  • 60٪ افزایش مکالمه پیرامون خیال در تلویزیون
  • 41٪ افزایش مکالمه در مورد sci-if
  • 41٪ افزایش مکالمه پیرامون نجوم و ستارگان

یک سیاره

  • 87٪ رشد مکالمه در مورد استفاده مجدد
  • رشد 51 درصدی مکالمه پیرامون غذای گیاهی و بسته بندی
  • 53٪ افزایش مکالمه در مورد شرکتهای پاک
  • 120٪ افزایش مکالمه در مورد خرید محلی
  • 29٪ افزایش مکالمه پیرامون بسته بندی غیرمسئولانه
  • رشد 127 درصدی مکالمه حول کاوش

زندگی فنی

  • 96٪ افزایش مکالمه پیرامون وابستگی اجتماعی / عاطفی به فناوری
  • 173٪ افزایش مکالمه حول خرید آنلاین
  • 94٪ افزایش مکالمه پیرامون فناوری و تأثیر مثبت اجتماعی
  • 275٪ افزایش مکالمه در مورد فناوری در مراقبت های بهداشتی
  • 219٪ افزایش مکالمه پیرامون تعصب فناوری

هویت من

  • 30٪ افزایش مکالمه پیرامون هویت و هویت
  • افزایش 121 درصدی در مورد “فن آرت”
  • 75٪ افزایش مکالمه در مورد LARPing
  • رشد 115 درصدی مکالمه پیرامون برابری
  • 273٪ افزایش مکالمه پیرامون حقوق سیاهان
  • 222٪ افزایش در ذکر حقوق بشر یا حقوق شهروندی
  • 32٪ افزایش مکالمه پیرامون نابرابری اقتصادی

برای جزئیات کامل ، می توانید گزارش کامل توییتر را بارگیری کنید اینجا.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>