در گسترش خود بسیار نازک (و سایر بازتاب های شغلی Dev)

عکس پروفایل نویسنده

@آناندصافیآناند صافی

مدیر مهندسی | رهبری فناوری | عضو هیئت مشورتی | مربیگری و مربیگری

 *Stop spreading yourself too thin!*

من این ویژگی را به ذهن سرگردان مان نسبت می دهم. تصور “چمن در طرف دیگر همیشه سبزتر است” برای این مناسب است.

* هنگامی که من شروع به توسعه وب Frontend کردم ، احساس کردم که باید Backend Technologies (جاوا برای مثال قبلی) را نیز یاد بگیرم ، زیرا این ممکن است از ارزش بیشتری برخوردار باشد.

* بعد ، وقتی شروع به توسعه کمی کاملتر کامل کردم ، واقعاً احساس کردم که باید مهارتهای DevOps خود را بالا ببرم و با AWS / Azure / Google Cloud ، استقرار کد ، کد Bundling ، مدیریت بسته و غیره آشنا شوم.

* بعد ، وقتی شروع به تمرکز بر روی این جنبه ها کردم ، احساس کردم که باید حضور خود را در جامعه منبع باز برقرار کنم ، یعنی انجام برخی از پروژه های جانبی ، کمک به پروژه های موجود ، سخنرانی در جلسات ، کنفرانس ها و غیره.

به نظر می رسید این لیست تقریباً هرگز خاتمه نیافته است زیرا من سعی کردم از یک چیز به مورد دیگر بپرم و مهارت های بیشتری را در زیر کمربند خود کسب کنم. این دقیقاً همان چیزی است که به اعتقاد من باعث شد من برای مدت کوتاهی خیلی نازک پخش شوم.

من داشتم روی چیزهای مختلفی سطح را خراش می دادم اما در واقع محکم و متخصص نبودم. در جلسات 1: 1 من با مدیر وقتم بود که فهمیدیم ممکن است سعی داشته باشم در خیلی از موارد به یکباره برتری داشته باشم. عالی است که یک …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور