20 آمار برای بازاریابان انگلستان

گزارشی که توسط Snapchat منتشر شده پر از آماری است که بازاریابان انگلستان می توانند برای درک بهتر کاربران مشتاق برنامه از آن استفاده کنند.

این گزارش شامل آماری خاص برای کاربران اسنپ چت و آمار کلی درباره مصرف کنندگان انگلستان است.

من گزارش را جمع کردم و 20 آمار مفید را که به 3 دسته تقسیم شده اند ، استخراج کردم:

  • جمعیت شناسی
  • قدرت خرید
  • الگوهای مصرف رسانه

آمار خاصی که من برای برجسته کردن انتخاب کردم فقط مختص کاربران Snapchat است. داده های کل گزارش مربوط به کاربران اسنپ چت در انگلستان است و در طول سال 2020 جمع آوری شده است.

در اینجا آنچه بازاریابان انگلیس باید در مورد کاربران Snapchat در سال 2021 بدانند وجود دارد.

مشخصات جمعیتی Snapchat

وجود داشت 249 میلیون کاربران فعال روزانه در Q3 2020 ، افزایش 18٪ سال به سال

“نسل Snapchat” بیش از سایر جمعیت ها شامل هزاره ها و ژنرال های Zers است:

  • 90٪ افراد 13 تا 24 ساله در Snapchat حضور دارند.
  • 75٪ افراد 13 تا 34 ساله در Snapchat حضور دارند.

چه چیزی برای آنها مهم است؟

این گزارش 3 مقدار مشترک به اشتراک گذاشته شده توسط جمعیت اولیه اولیه Snapchat را مشخص می کند:

  • ایستادن برای موضوعاتی که برایشان مهم است.
  • حمایت از جامعه محلی آنها.
  • جشن تنوع.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

چگونه آنها از Snapchat استفاده می کنند؟

اینکه بگوییم Snapchat دارای یک کاربر فعال از سازندگان است ، تأیید نیست 4 میلیارد Snaps هر روز به طور متوسط ​​ایجاد می شود.

یک کاربر معمولی برنامه را باز می کند 30 بار یک روز. ممکن است فکر کنید این نوع رفتارها پیامدهای منفی برای سلامت روان دارد ، اما 95٪ کاربران Snapchat می گویند این باعث خوشحالی بیشتر از سایر برنامه ها می شود.

بیش از نیمی از کاربران روزانه Snapchat با ویژگی های پیشرفته تر این برنامه راحت هستند 180 میلیون + کاربران هر روز با فیلترهای واقعیت افزوده (AR) درگیر می شوند.

خرید قدرت کاربران اسنپ چت

Millennials و Gen Z دارای قدرت خرید ترکیبی از 1 تریلیون دلار – و آنها بیش از خرید محصولات آنلاین خوشحال هستند.

همانطور که آمار نشان می دهد آنها از صرف هزینه برای کالاهای دیجیتال نیز بیزار نیستند:

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

  • کاربران Snapchat هستند 63٪ بیشتر از غیر کاربران در یک ماه گذشته یک محصول را بصورت آنلاین از طریق دستگاه تلفن همراه خریداری کرده اند.
  • 60٪ کاربران Snapchat خریدهای درون برنامه ای انجام می دهند.
  • 84٪ کاربران اسنپ چت در یک ماه گذشته از یک سایت خرده فروشی آنلاین با تلفن همراه خود بازدید کرده اند ، در حالی که 60٪ از غیر کاربران هستند.
  • گزارش کاربران 5 برابر آگاهی بیشتر از تبلیغات Snapchat نسبت به سایر تبلیغات ویدیویی موبایل.
  • کاربران اسنپ چت می گویند دوستانشان هستند 5 برابر بیشتر از افراد مشهور یا اینفلوئنسرها در تصمیم گیری در خرید تأثیرگذار هستند.

الگوهای مصرف رسانه کاربران Snapchat

کاربران اسنپ چت مصرف می کنند زیاد محتوای موجود در دستگاه همراه آنها. یک کاربر متوسط ​​هزینه می کند 4.3 ساعت در روز از طریق تلفن همراه.

کاربران Snapchat در حدود هزینه می کنند 32 دقیقه یک روز مشاهده فیلم های تلفن همراه. آنها حتی هنگام خرید در یک فروشگاه فیزیکی فیلم ها را تماشا می کنند.

همه گیری میزان زمان صرف تماشای فیلم های تلفن همراه را افزایش می دهد – 82٪ از هزاره و ژنرال Zers گزارش تماشای بیشتر محتوای ویدئویی تلفن همراه پس از همه گیری همه گیر انگلیس.

کاربران اسنپ چت ترجیح می دهند مصرف فیلم های کوتاه و عمودی نسبت به فیلم های تمام قد ضبط شده با نسبت ابعاد سنتی.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

  • 74٪ کاربران Snapchat می گویند ویدیوی عمودی شخصی تر و غوطه ورتر از سایر ویدئوها است.
  • هفت از ده کاربران Snapchat می گویند ترجیح می دهند با بسیاری از فیلم های کوتاه تر درگیر شوند تا اینکه کاملا در یک ویدیوی طولانی غرق شوند.

به عنوان بازدید از محتوای Snapchat Discover ، جمعیتهای قدیمی تر درگیرتر می شوند دو برابر شد سال به سال در میان افراد بالای 35 سال.

نمایش های اصلی Snapchat محبوبیت بیشتری پیدا می کنند. وجود دارد 10 میلیون+ بینندگان ماهانه نمایش های اصلی اسنپ چت را تماشا می کنند که این فرصت جدیدی را برای تبلیغ کنندگان ایجاد می کند.

غذاهای آماده

بازاریابان اسنپ چت باید توجه داشته باشند که مخاطبان آنها را بومیان دیجیتال تشکیل می دهند که برای اصالت ارزش قائل هستند. وفادار ماندن به برند خود نکته اصلی در دستیابی به این کاربران است.

اگر امسال قصد ایجاد محتوای ویدیویی بیشتر را دارید ، فیلم های عمودی کوتاه را در اولویت قرار دهید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بازاریاب ها می توانند از ایجاد بسیاری از فیلم های کوتاه در مقایسه با چند ویدیوی طولانی ، مسافت پیموده شده بیشتری داشته باشند. کاربران Snapchat اشتهای سیری ناپذیری برای ویدیوی موبایل دارند – 30 بار در روز باز کردن برنامه گواه این موضوع است.

برای اطلاعات بیشتر ، گزارش کامل را در اینجا مشاهده کنید (پیوند PDF).

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور