گوگل هدف گذاری سیگنال مخاطب را به کمپین های برنامه گسترش می دهد

گوگل بی سر و صدا دسترسی مخاطبین را برای کمپین های برنامه گسترش داد، ویژگی که قبلا فقط برای کمپین های Performance Max در دسترس بود.

در حالی که گوگل اعلامیه رسمی اعلام نکرده است، تبلیغ‌کنندگان از توانایی استفاده از هدف‌گذاری سیگنال مخاطب در کمپین‌های برنامه خود گزارش می‌دهند.

چرا مهم است. این به‌روزرسانی به تبلیغ‌کنندگان کنترل بیشتری بر هدف‌گذاری کمپین برنامه‌شان می‌دهد و به طور بالقوه کارایی و عملکرد کمپین را بهبود می‌بخشد.

چرا ما اهمیت می دهیم. هدف‌گیری سیگنال مخاطب به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد تا به کاربران مرتبط‌تری دسترسی پیدا کنند و به طور بالقوه نصب و تعامل برنامه را افزایش دهند.

جزئیات کلیدی

  • قبل از این به‌روزرسانی، هدف‌گذاری کمپین برنامه کاملاً خودکار بود.
  • تبلیغ‌کنندگان فقط می‌توانند مخاطبان را حذف کنند، نه اینکه مستقیماً آنها را هدف قرار دهند.
  • اکنون، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند سیگنال‌های مخاطب را در کمپین‌های برنامه خود وارد کنند.

اولین بار دیده شد. این به روز رسانی برای اولین بار در لینکدین توماس اکسل مشاهده شد:

اسکرین شات 2024 07 01 در 18.22.32

بله اما. هدف گذاری سیگنال مخاطب همچنان می تواند توسط گوگل نادیده گرفته شود.

اسکرین شات 2024 07 01 در 18.24.51اسکرین شات 2024 07 01 در 18.24.51

تصویر بزرگ. این حرکت کمپین‌های برنامه را بیشتر با کمپین‌های Performance Max هماهنگ می‌کند، که نشان می‌دهد Google در حال استانداردسازی ویژگی‌ها در انواع کمپین خودکار خود است.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

آنو آدگبولاآنو آدگبولا

Anu Adegbola سردبیر رسانه پولی Search Engine Land بوده است از سال 2024. او پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو آغاز شد

ارائه کمپین های بازاریابی دیجیتال (بیشتر اما نه منحصراً جستجوی پولی) با ایجاد استراتژی ها، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار کردن فرآیندهای تکراری و به ارمغان آوردن کارایی از هر بخش از بخش های بازاریابی از طریق رهبری الهام بخش در سمت آژانس، مشتری و فناوری بازاریابی.

او موسس رویداد شبکه PPC است – PPC Live، میزبان پادکست هفتگی PPCChat خلاصه، و بمبشر رند در کلیک تک.

او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده)، SMX (مونیخ)، دوستان جستجو (آمستردام)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (قهرمان PPC)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon ارائه کرده است. ، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.

Source link