گرد آورنده های DeFi فقط گوشه ای هستند و یک نسخه کامل نسل جدید هستند

عکس پروفایل نویسنده

@الیزابت لوینالیزابت لوین

من همه فن آوری را می نویسم Twitterlizalevinenyc

طی چند سال شرکت های فناوری با موفقیت یک سیستم مالی موازی بدون بانک ، کارگزاری یا صرافی ایجاد کردند. به جای این مقامات متمرکز ، از راه حل های فن آوری با استفاده از قراردادهای هوشمند و بلاکچین استفاده شده است.

در هر بخش مالی که ممکن است به دنبال آن باشید ، اکنون یک گزینه غیرمتمرکز وجود دارد. سیستم هایی مانند Swipe و PlasmaPay پرداخت ها را کنترل می کنند ، Aave و Compound وام های پیشنهادی را ارائه می دهند و Ethereum به تنهایی امکان ایجاد دارایی های متعدد جدید از جمله دلارهای ثابت مانند Tether (USDT) و Circle (USDC) را فراهم می کند. بهتر از این ، همه این دارایی ها می توانند با دارایی های دیگر در Uniswap ، Sushiswap و سایر موارد معامله شوند.

در عجله برای تمرکززدایی در امور مالی و ایجاد این ابزارهای خارق العاده ، ممکن است چیزی کمی به نام “تجربه کاربر” عقب بماند.

در حالی که بانک ها و دیگر م institutionsسسات مالی سازگار نیستند و به نوآوری می پردازند ، عمق و وسعت خدماتی که آنها به مشتریان خود تحت یک سقف ارائه می دهند طیف وسیعی از نیازهای فردی را پوشش می دهد.

در بخش DeFi همان خدمات با aplomb تأمین می شوند ، اما از آنجا که در طیف گسترده ای از سیستم عامل ها و پروتکل ها پخش شده اند ، استفاده از همه آنها باعث می شود کاربر …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور