برنامه React خود را اشکال زدایی کنید ، اما با تلاش خود از بین نروید: راهنمای راهنما

عکس پروفایل نویسنده

@FlippedCodingمایلیسا

مهندس نرم افزار / سخت افزار | سخنران فن آوری بین المللی | مخترع تصادفی و دانشمند کمی دیوانه

وقتی مشغول کار روی یک برنامه React هستید اتفاقات عجیب و غریب زیادی وجود دارد. گاهی اوقات یک اشکال را در یک مکان برطرف می کنید و باعث ایجاد اشکال در برخی از مناطق به ظاهر غیر مرتبط می شود. این مانند یک بازی خسته کننده است و شما می توانید با یک استراتژی به آن نزدیک شوید.

از تمام ابزارهای مرورگر استفاده کنید

شاید بتوانید با مشاهده برگه شبکه در ابزارهای توسعه دهنده مرورگر خود ، سریعاً مشکل را پیدا کرده و متوجه کد وضعیت عجیب شوید. برای شروع پیگیری مسائل مربوط به DOM یا رویداد ، می توانید از برگه عنصر نیز استفاده کنید. گاهی اوقات می توانید با بازرسی یک عنصر شروع کنید و این فایل منبع مناسب برای کاوش در شما را نشان می دهد.

به طور خاص با React ، نصب React Dev Tools در Chrome یک تغییر دهنده بازی است. می توانید به وسایل اجزای سازنده نگاهی بیندازید ، می فهمید کدام یک از اجزای سازنده درون یکدیگر قرار گرفته اند و می بینید که آیا کارها همانطور که انتظار دارید ارائه می شوند یا خیر. با استفاده از این ابزارها مکانی عالی برای شروع جستجوی یک مسئله در اختیار شما قرار می دهند.

در فایلی شروع کنید که از جستجوی ابزار مرورگر شما می آید

وقتی فهمیدید کدام پرونده نقطه شروع خوبی است ، به آنجا بروید و به دنبال هر چیز غیرمعمولی بگردید. آیا ایالتی وجود دارد که به روز نمی شود؟ آیا عملکردی وجود دارد که …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور