کودکان جدید در بلوک: درک حملات سرد چکمه

عکس پروفایل نویسنده

در امنیت رایانه ، حمله بوت سرد به نوعی حمله کانال جانبی گفته می شود که در آن یک مهاجم با دسترسی فیزیکی به رایانه ، با انجام تنظیم مجدد سخت دستگاه هدف ، حافظه حافظه دسترسی تصادفی رایانه را انجام می دهد.

محققان امنیتی تکنیک جدیدی را برای سرقت اطلاعات حساس در رایانه کشف کرده اند و جزئیات نحوه حملات شروع سرد را می توان با استفاده از میان افزار رایانه به مهاجمان اجازه داد که رمزهای عبور ، شماره کارت اعتباری و سایر اطلاعات حساس ذخیره شده در آنها را بازیابی کنند.

همانطور که از سال 2008 می دانیم ، حملات شروع سرد به کلیدهای رمزگذاری یا حملات شروع سرد می توانند کلید رمزگذاری کامپیوتر را از حمله کننده ای که دسترسی فیزیکی به دستگاه دارد ، بدزدند ، که پس از راه اندازی مجدد سخت ، مدت کوتاهی در حافظه باقی می ماند.

تکنیک جدید حمله شروع سرد با حمله شروع سرد سرد متفاوت است ، حمله ای که در سال 2008 توسعه یافته است و به مهاجمان اجازه می دهد کوتاهترین اطلاعاتی را که قبل از خاموش شدن در رایانه باقی مانده را بدزدند.

عملکرد اصلی حمله start-start بدست آوردن کلید رمزگذاری از دستگاه کاربر قبل از راه اندازی با استخراج داده از RAM یا حافظه است.

این احتمال را که یک مهاجم از نظر تئوری قادر به بازیابی کلیدهای رمزگذاری از حافظه قبل از اجرای حملات بوت سرد است ، کاهش می دهد.

وقتی هارد دیسک …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور