کشف تعصب جنسیتی در برنامه های استعدادیابی: بینش های The Voice

نویسنده:

(1) Anuar Assamidanov، گروه اقتصاد، دانشگاه فارغ التحصیل Claremont، 150 E 10th St, Claremont, CA 91711. (ایمیل: [email protected]).

خلاصه

زمینه

داده ها

روش شناسی

نتایج

بحث و نتیجه گیری و مراجع

جداول و شکل های پیوست

5 بحث و نتیجه گیری

در این مقاله، بررسی می‌کنیم که آیا جنسیت مربی و هنرمند هنگام انتخاب اجرا در مرحله آزمایشی نابینا در برنامه تلویزیونی صدا اهمیت دارد یا خیر. نتایج شواهد محکمی را نشان می‌دهد که جنسیت مهم است و من نشان می‌دهم که مربیان با شنیدن اجرای مشابه در آزمون، ۱۲ درصد بیشتر هنرمندان جنسیتی دیگر را انتخاب می‌کنند. نتایج با تغییرات زیادی، مانند متغیرهای کمکی مربی و هنرمندان، قوی هستند. تحت تعبیر تعصب جنسیتی مخالف، نتایج به این دلیل است که مربیان مرد و/یا زن نسبت به هنرمندان با جنس مخالف بسیار ملایم هستند، یا نسبت به هنرمندان همجنس خود بسیار سختگیر هستند یا هر دو.

به همین ترتیب، یک مکانیسم بالقوه که از طریق آن تعامل جنسیت مخالف باعث تعصب جنسیتی معنی‌دار می‌شود، می‌تواند استخدام کارفرمایان برای مشاغل تحت سلطه زنان باشد که ترجیحی برای متقاضیان مرد نشان می‌دهند (ویچسلباومر، 2004؛ پروتش، 2021). با این حال، تحقیقات Weichselbaumer (2004) و Protsch (2021) همچنین نشان داد که کارفرمایان…

Source link