کارهایی که با نیت خوب رهبران فناوری اطلاعات انجام می دهند و به بهره وری تیم آسیب می زند

همه رهبران فناوری اطلاعات به دنبال ایجاد شادی و مولد هستند تیم ها. متأسفانه، در تلاش برای دستیابی به این اهداف، گاهی اوقات کارهایی انجام می دهند – یا در انجام کارهایی شکست می خورند – که به آنها کمک می کند تا به هدف مورد نظر خود برسند.

در اینجا نگاهی داریم به پنج روش روزمره که رهبران فناوری اطلاعات می توانند به طور ناخواسته بهره وری تیم را خراب کنند.

1. افتادن به بدهی فنی

رهبران فناوری اطلاعات اغلب وسوسه می شوند تا از جذاب ترین ابزارهای جدید استفاده کنند نرم افزار. بیل بریگز، مدیر ارشد فناوری شرکت مشاوره کسب و کار Deloitte در یک مصاحبه ایمیلی هشدار می دهد: “اما این مانند دویدن است قبل از اینکه بتوانید راه بروید.” مسئله دیگری وجود دارد که ابتدا باید به آن پرداخت.

قبل از اینکه رهبران بتوانند بازی با اسباب‌بازی‌های جدید را شروع کنند، بدهی فنی – هزینه کار اضافی که با انتخاب سریع‌ترین راه‌حل به جای مؤثرترین راه‌حل ایجاد شده است – باید برطرف شود. بریگز توصیه می‌کند: «این به معنای درک آنچه که بدهی‌های فنی را تداوم می‌دهد – و اینها اغلب می‌توانند به معنای واقعی کلمه و مجازی از زیرساخت‌های قدیمی و روش‌های کدگذاری باشند.

با توجه به دیلویت تحقیق روندهای فناوری 202470 درصد از رهبران فناوری اذعان دارند که انباشت بدهی های فنی عامل شماره 1 کاهش بهره وری و مانع نوآوری در میان تیم هایشان است.

به خواندن این مقاله در هفته اطلاعات ادامه دهید.


Source link