کابل جدید گوگل و فیس بوک برای پیوند ژاپن و آسیای جنوب شرقی

ولاد ساوف (بلومبرگ) گوگل و فیس بوک شرکت Alphabet Inc. مشارکت خود را در سیستم کابلی زیر دریا برای سال 2024 برای بهبود اتصال به اینترنت در منطقه آسیا و اقیانوسیه اعلام کردند.

فیس بوک اعلام کرد که پروژه زیرساختی که زردآلو نام دارد ، ژاپن ، سنگاپور ، تایوان ، گوام ، فیلیپین و اندونزی را به یکدیگر متصل می کند و به افزایش تقاضای دسترسی به پهنای باند و اتصال بی سیم 5G کمک می کند. در ماه مارس ، این شرکت دو کابل زیر دریایی شبه دریایی را اعلام کرد که سنگاپور را به ساحل غربی ایالات متحده متصل می کند ، Bifrost و Echo ، با شرکت Google در دومین مورد.

کابل های اکو و زردآلو سیستم های مکمل زیردریایی هستند ، گوگل در یک پست وبلاگ گفت و انعطاف پذیری Google Cloud و سایر خدمات دیجیتالی این شرکت را بهبود می بخشد. به گفته فیس بوک ، پیوند فیبر نوری جدید که آسیا و اقیانوسیه را پوشش می دهد دارای ظرفیت طراحی اولیه بیش از 190 ترابیت بر ثانیه است.

هر دو غول دره سیلیکون در ایجاد زیرساخت اینترنت در مناطقی که بیشترین پتانسیل رشد را دارند ، سرمایه گذاری کرده اند ، در حالی که گوگل سال گذشته برنامه هزینه ای بالغ بر 10 میلیارد دلار برای کمک به پیشرفت دیجیتالی شدن هند در پنج تا هفت سال آینده اعلام کرد.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور