چگونه یادگیری از دنیای جسمی می تواند به ما در طراحی تجربه های واقعیت مجازی کمک کند

عکس پروفایل نویسنده

@ییسلاییسلا آلوارز ترنتینی

انسان شناس و طراح تجربه کاربری. نویسنده نجوا دهنده ربات. گیمر

اصولی که ما برای ایجاد فعل و انفعالات موثر VR و AR استفاده می کنیم تا زمانی که در این کره خاکی گام برداشته ایم وجود داشته است.

وقتی اینترنت جدید بود ، طراحان UX هنوز چیزهای آینده ای بودند.

اولین افزونه Javascript را که استفاده کردم هرگز فراموش نخواهم کرد: جلوه تحریری که حروف سبز را بیرون می کشد و یک پیام خوشامدگویی طولانی و احمقانه ایجاد می کند. بارگیری آن برای همیشه طول کشید و کاملاً بی فایده بود ، اما هیچ کس دیگری در صفحات Geocities خود چیزی شبیه به آن نداشت ، بنابراین احساس کردم صاحب وب هستم.

آن روزهایی بود که اینترنت در حال تبدیل شدن به یک امر عادی بود و ما نمی دانستیم که تعاملات و چالش های جدید چگونه می توانند حرفه ما را شکل دهند. امروز ، ما می توانیم افکار خود را در برابر ده سیستم طراحی بررسی کنیم که قبلاً همه کارهای سنگین را برای ما انجام داده اند. ما می دانیم چه چیزی م worksثر است و چه چیزی نه. همانطور که با اطمینان می فهمیدیم که قابلیت استفاده از وب را فتح کرده ایم ، VR آمد ، و آن دسته از ما که از نظر صفحه نمایش خوب فکر کرده ایم ، شاهد طوفان تابستانی کاملی هستیم. چگونه توانستم خودم را در کاری متفاوت از آنچه در ده سال گذشته انجام می دادم آموزش دهم؟

خوشبختانه این ترس ها بی اساس بود. VR س questionsالات مهیجی را ارائه می دهد ، اما وقتی صحبت از …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور