چگونه IMEI به ردیابی و شناسایی آیفون های گمشده یا سرقت شده کمک می کند

عکس پروفایل نویسنده

@تعویضتعویض

پوشش داستان های مخل

IMEI چیست و چرا مهم است؟

حدود 96٪ آمریکایی ها نوعی تلفن همراه دارند. امروز 81٪ از این گروه دارای تلفن هوشمند هستند که از 35٪ مالکیت در اولین نظرسنجی مالکیت تلفنهای هوشمند مرکز تحقیقات Pew در سال 2011 افزایش قابل توجهی دارد. در حقیقت ، 45٪ یا بیش از 100 میلیون کاربر تلفن های هوشمند در ایالات متحده آیفون هستند. کاربران در این مقاله ، ما در حال بررسی چگونگی محافظت IMEI از آیفون و سایر کاربران تلفن های هوشمند هستیم.

از منظر جهانی ، امروز 3.5 میلیارد کاربر تلفن هوشمند در جهان وجود دارد که تقریباً هر سوم شخص در سراسر جهان صاحب یک تلفن هوشمند است.

علاوه بر این ، گروه سنی 18 تا 29 سال 94٪ تلفن های هوشمند را در اختیار دارند. همانطور که مارگارت هفرنان ، كارآفرین و نویسنده ، گفت ، “تلفن همراه تبدیل به جسم انتقالی بزرگسالان شده است و برای راحتی و احساس تعلق جایگزین خرس عروسکی کودک نوپا شده است.” در حقیقت ، ژنرال Zers ، زمانی که اپل اولین آیفون را راه اندازی کرد ، بیشتر در مهد کودک بودند.

تأثیر آیفون در ژنرال Zers بسیار عمیق است ، به طوری که یک مطالعه توسط مرکز تحقیقات Pew نشان داد 45٪ از نوجوانان امروز اعتراف می کنند که “تقریباً به طور مداوم” از اینترنت استفاده می کنند و از هر 10 نوجوان 9 نفر در اینترنت با تلفن های خود چندین بار استفاده می کنند روز اپل گزارش داد که یک کاربر متوسط ​​آیفون قفل تلفن خود را 80 بار در هر بار …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور