چگونه نماد بزرگتر یا مساوی (≥) را تایپ کنیم؟ | دانش مرکز داده

هر میانبر برای تایپ علامت بزرگتر یا مساوی (≥) به اندازه سایر میانبرها راحت است. با نحوه درج این نماد ریاضی در یک سند در رایانه شخصی ویندوز، مک یا دستگاه های iOS و Android آشنا شوید.

در زیر هر روش را توضیح می دهیم.

نحوه درج نماد بزرگتر یا مساوی در رایانه شخصی ویندوز

در رایانه شخصی ویندوز، روی مکانی در سند خود کلیک کنید که می‌خواهید علامت بزرگتر یا مساوی را در آن درج کنید. بعد، نگه دارید جایگزین اعداد را کلید زده و تایپ کنید 242.

اگر از Microsoft Word استفاده می کنید، نمادهای پیشرفته کتابخانه مکان دیگری برای یافتن نماد بزرگتر یا مساوی است. می توانید به کتابخانه Advanced Symbols در زیر دسترسی داشته باشید درج کنید برگه پس از دسترسی به کتابخانه، روی نماد ≥ دوبار کلیک کنید تا آن را در سند خود قرار دهید.

اگر از Microsoft Word استفاده می کنید، کتابخانه Advanced Symbols مکان دیگری برای یافتن نماد بزرگتر یا مساوی است.

اگر قصد دارید از نماد بزرگتر یا مساوی چندین بار در سند مایکروسافت ورد استفاده کنید، می توانید گزینه های تصحیح خودکار خود را طوری تنظیم کنید که به طور خودکار یک کلمه یا عبارت (مانند “بزرگتر یا مساوی”) را با نماد جایگزین کنید.

نحوه درج نماد بزرگتر یا مساوی در مک

یک میانبر صفحه کلید ساده نماد بزرگتر یا مساوی را در مک ایجاد می کند. نگه دارید گزینه، سپس روی ضربه بزنید > کلید. این میانبر در اکثر برنامه ها از جمله صفحات، یادداشت ها، اسناد گوگل و مایکروسافت ورد کار می کند.

رفتن به نمایشگر کاراکتر مک خود راه عالی دیگری برای درج نماد بزرگتر یا مساوی است. برای انجام این کار، مکان یابی کنید ایموجی و نمادها در زیر منوی ویرایش سپس روی آن ضربه بزنید نمادهای ریاضی روی نماد بزرگتر یا مساوی دوبار کلیک کنید یا علامت را برجسته کنید و نماد را به سند خود بکشید.

نحوه درج نماد بزرگتر یا مساوی در آیفون یا آیپد

سریعترین راه برای تایپ علامت بزرگتر یا مساوی در آیفون یا آیپد، کپی و پیست کردن علامت از این مقاله است: ≥.

اگر قصد دارید نماد ≥ را اغلب تایپ کنید، می توانید یک جایگزین متن خودکار در زیر ایجاد کنید تنظیمات، به دنبال عمومی، صفحه کلید، سپس جایگزینی متن. روی ضربه بزنید +، سپس نماد را در آن قرار دهید عبارت و سپس یک عبارت (مثلاً “بزرگتر یا مساوی”) را به عنوان میانبر انتخاب کنید.

نحوه درج نماد بزرگتر یا مساوی در تلفن اندرویدی

اگر صفحه‌کلید Google بر روی تلفن Android خود نصب کرده‌اید، روی آن ضربه بزنید ?123 برای باز کردن صفحه کلید اعداد و نمادها، سپس انتخاب کنید =/< برای دیدن نمادهای بیشتر روی ≥ کلیک کنید تا نماد را در سند خود بگنجانید.

منابع اضافی

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور