چگونه می توان با کسب درآمد یک وب سایت شخصی ایجاد کرد (و بدون کدگذاری)

عکس پروفایل نویسنده

@ویسوزوی جویدن

سازنده محصول. محصول / انجمن را برای شرکتهای فناوری اجرا کنید. درباره https://whizzoe.com

امروز ، روند ، استیک فناوری و استراتژی خود برای ساخت ، کسب درآمد و تبلیغ یک وب سایت شخصی را به اشتراک می گذارم. امید من این است که ایده های خود را با هر کسی که سعی در ورود به یک محصول / فناوری یا حرفه حرفه ای مستقل دارد ، به اشتراک بگذارم.

برای زمینه: من تجربه خود را به عنوان یک موسس انفرادی ، سازنده محصول و یک مشاور مستقل که از قدرت وب سایت های شخصی و مارک تجاری بهره مند شده است ، به اشتراک می گذارم.

1. نقطه شروع

من خودم را شروع کردم وب سایت شخصی در سال 2019 وقتی که من حرفه خود را از بازاریابی دیجیتال متمرکز کردم. هدف اولیه ایجاد نمونه کارهای جدید و مسئولیت پذیر ساختن خودم با ساخت مداوم ، راه اندازی ، نوشتن و خواندن بود.

با گسترش کار من ، من شروع به تبدیل وب سایت خود به یک “هاب” چند وجهی می کنم. در اینجا فرایندهای فکری من در ساخت نسخه فعلی وجود دارد:

(1) استودیوی محصول

برای به خطر انداختن سرمایه گذاری های جدید با ایجاد و راه اندازی آزمایش های اولیه با استفاده از MVP و رویکرد نمونه سازی سریع. شما می توانید تمام محصولات راه اندازی شده من را در صفحه اصلی پیدا کنید.

(2) نمونه کارها

برای گسترش نمونه کارهای خود ، من یک بخش رشد برای ثبت کشش پروژه ، ترافیک ، مشترکان و درآمد خود اضافه کرده ام. این پیگیری را می توانید در صفحه اصلی پیدا کنید.

(3) مرکز منابع

به…

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور