چگونه مانند یک حرفه ای پیش برویم: توجه یک روزنامه نگار را به خود جلب کنید

عکس پروفایل نویسنده

در دو پست گذشته ، شما در مورد علاقه یک خبرنگار و چگونگی خبرساز شدن آن آشنا شدید. وقت آن است که دانش را به دست بیاوریم و برای خبرنگاران زمینی درست کنیم.

یکی از اولین چیزهایی که باید بدانید این است که حدود پنج ثانیه وقت دارید تا توجه خبرنگار را جلب کنید. (این فقط برای خبرنگاران نیست ، بلکه برای همه است!) شما قبلاً با استفاده از معیارهای جمع آوری شده در دو پست گذشته متوجه شده اید که داستان شما چیست ، اما اکنون باید دلیل آن را نیز به آنها بگویید.

چرا این مهم است؟ چرا مردم باید توجه کنند؟

هنگامی که دلیل خود را درک کردید (نکته: این مربوط به نام تجاری یا سازمان شما نیست) ، می توانید این ارزش را در زمین خود برقرار کنید.

Windup

نکته اصلی در ایجاد زمین صحیح این است که بدانید آن را برای چه کسی می فرستید.

روزنامه نگاران هر روز صدها زمین مسابقه می گیرند و در نهایت بیشتر آنها همان زمین ارسال شده برای صدها ، اگر نه هزاران خبرنگار هستند. و بیشتر اوقات سطح موضوعیت ندارد زیرا خبرنگار نوع داستان شما را پوشش نمی دهد.

برای برجسته شدن ، باید فقط چند خبرنگار را انتخاب کنید که در موضوعی که می خواهید صحبت کنید تخصص دارند و یک زمین منحصر به فرد مرتبط با آنها ایجاد کنید. به گزارش PRWeek ، مهمترین درخواست روزنامه نگاران این است که افراد در تحقیق و درک از آنها و انتشار آنها قبل از انتخاب کردن ، کار بهتری انجام دهند. این…

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور