چگونه اتوماسیون آزمایش وب مدرن زندگی ما را تغییر می دهد

عکس پروفایل Najwa R Hacker Noon

@نجوانجوا آر

توسعه دهنده اتوماسیون

دنیای اتوماسیون تست وب اخیراً شاهد یک تحول سریع است.

ابزارهای اتوماسیون مدرن اطمینان حاصل می کنند که آنها مرتباً به روزرسانی های “جادویی” را به آنها اضافه می كنند ، كه هرگز در گذشته های اخیر وجود نداشته است. و همچنین جامعه محور هستند. ما خوش شانس هستیم که در این دوران هستیم!

من دلیلی دارم که چرا آنها را ویژگیهای “جادویی” می نامم. دلیل این امر این است که ، در دهه گذشته به عنوان یک توسعه دهنده اتوماسیون ، من ویژگی های “غیر قابل تصوری” را به این ابزارها اضافه کرده ام که بسیار به ما کمک کرده اند – راه حل ها جادویی به نظر می رسند. بگذارید با جزئیات توضیح دهم.

هنگامی که کتاب خارق العاده ای به نام “راز” را خواندم ، فکر اهمیت فکر کردن در مورد راه حل های “غیر قابل تصور” برای موقعیت ها به ذهنم خطور کرد. این کتاب بیانیه ای ذکر کرده است –

“افکار به چیزهایی تبدیل می شوند.”

در این کتاب ذکر شده است که چگونه افکار با قدرت تجلی می توانند به واقعیت تبدیل شوند. البته ، این کتاب زمینه فلسفی نحوه اعتقادات در وجود را به تصویر می کشد.

حال ، بیایید وارد زمینه اتوماسیون آزمون شویم و این نقل قول را اعمال کنیم. آیا در مورد چگونگی امیدوار بودن ابزارهای اتوماسیون آزمون ویژگی های خاصی “فکر” نکرده اید؟ تابحال اندیشیده اید –

“امیدوارم این ابزار از ویژگی XYZ برخوردار باشد …” ،

“امیدوارم که این ابزار این مسئله را نداشته باشد …”

افکار بالا جایی را به سمت اتوماسیون سوق داده است …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور