چرا من در هکر ظهر می نویسم

عکس پروفایل نویسنده

@نویسندهLB لوئیس

نامزد “همکار سال 2020 – زنان در فناوری”. من درباره فرهنگ مدرن می نویسم.

برای جشن یک سالگی نوشتن در Hacker Noon ، می خواستم نگاهی داشته باشم که چرا اینجا هستم. همه چیز از آنجا شروع شد که من در توییتی به دسته توییتر آنها اشاره کردم. من به عنوان بازاریاب و نویسنده سه رمان که خود منتشر کرده ام ، در حال انتشار و تبلیغ محتوای خود در شبکه های اجتماعی برای ارتباط با خوانندگان جدید هستم. در این حالت ، نوعی استراتژی قرض گرفتن مخاطب برای معرفی “داستان های مصاحبه راه اندازی عجیب و غریب” به پیروان هکر نون بود.

من بیش از حد متعجب شدم وقتی هکر نون برای من پیام مستقیم مودبانه و پیوندی را برای انتشار در سایتشان ارسال کرد. می بینید که من همیشه در سیلیکون ولی و جامعه فناوری احساس می کردم مثل یک خارجی هستم. در حالی که این باعث ایجاد محتوای جالب شده است ، این سفری برای یافتن پشتیبانی و توسعه حرفه ای بوده است. همچنین در طرح ایده های خود مردد بودم زیرا هیچ وقت خود را هکر نمی دانستم.

با این حال ، با دقت بیشتر به هکر نون ، می دانستم که قضیه فرق می کند. و اگر مقاله های من را بپذیرند ، می تواند مزایای خوبی داشته باشد. و اکنون ، با نگاهی به گذشته ، من در سال گذشته به طور خاص این سه مزیت را تجربه کرده ام:

تنوع: ترس من از مناسب نبودن هکر نون برای من این بود …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور