سرود: توسعه BioWare در مورد بازسازی بازی یا همان Anthem NEXT

عکس پروفایل نویسنده

@84جفری هریس

در حال حاضر در بورس تحصیلی Blogger Hacker Noon ثبت نام کرده اید.

در پست اخیر وبلاگ در وب سایت رسمی BioWare ، BioWare Austin و تهیه کننده اجرایی Anthem ، Christian Dailey ، اعلام کردند که استودیوی بازی سازی ترجیح داده است توسعه Anthem را متوقف کند. این شامل بازسازی اساسی بازی است که قبلاً اعلام شده بود و با نام Anthem NEXT روی آن کار می شد و دیگر نور روز را نخواهد دید.

این یک روند پر سر و صدا برای بازی چند نفره آنلاین و به اصطلاح سرویس زنده به پایان می رسد. این بازی در ژانویه 2019 آغاز به کار کرد ، جایی که با بررسی های متوسطی روبرو شد و فروش ناامیدکننده ای را به دست آورد ، و نتوانست به انتظار ناشر Electronic Arts برسد که شش میلیون نسخه از مارس 2019 فروخته شده است.

برای بازیکنان باقیمانده عنوان محکوم ، دیلی در پست وبلاگ خود اعلام کرد که Anthem به عنوان یک سرویس زنده به عنوان امروز ادامه خواهد داد.

اینکه BioWare برای آینده قابل پیش بینی به این قول وفادار خواهد ماند یا خیر ، باید منتظر ماند.

علاوه بر این ، دایلی به موارد همه گیر COVID-19 و مسائل مربوط به “کار در خانه در هنگام شیوع بیماری” اشاره داشت که بر بهره وری و توسعه برای آنچه BioWare برای راه اندازی مجدد سرود برنامه ریزی کرده بود ، تأثیر گذاشت.

دیلی اضافه کرد ، “همه آنچه که ما قبل از COVID-19 به عنوان استودیو برنامه ریزی کرده بودیم ، بدون ایجاد فشار روحی غیرقابل تحقق امکان پذیر نیست …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور