چرا تمایز محصولات ایندی مهم است و چگونگی دستیابی به آن

عکس پروفایل Justin Chu Hacker Noon

@jstnchuجاستین چو

من درباره indie tech ، استراتژی تجارت ، توسعه نرم افزار ، توسعه بازی می نویسم. در حال حاضر در حال کار بر روی: gomobo.app

برای اکثر مشاغل فناوری ایندی ، مقابله با یک بازار موجود آسان تر از ایجاد یک بازار جدید است. به جای تلاش برای متقاعد کردن مشاغل برای درک (و استفاده) از یک دسته کاملاً جدید محصولات ، بسیاری از بنیانگذاران فن آوری indie در عوض ساخت محصولاتی را انتخاب کرده اند که گزینه های موجود در بازار را بهبود ببخشند.

اما صبر کنید ، منظور شما از “بهبود” چیست؟ مبهم بود

سوال بزرگ – حقیقت این است که آنچه “پیشرفت” تلقی می شود بسیار ذهنی است. به عنوان مثال ، اگر تمرکز شما بر حفظ حریم خصوصی باشد ، Plausible Analytics به راحتی نسبت به Google Analytics پیشرفت می کند. اما برای یک تیم بزرگ بازاریابی ، مجموعه ویژگی های کوچکتر Plausible به سختی یک پیشرفت است. این در نهایت به آنچه مشتری توجه دارد بستگی دارد. اگر بتوانید محصول خود را در منطقه ای که مشتریان هدف شما بیشتر به آن اهمیت می دهند متمایز کنید ، می توانید آن را تبدیل کنید.

ConvertKit – تمایز از یک رقبای عظیم

Mailchimp با اختلاف زیاد رهبر بازاریابی از طریق ایمیل است. آنها در گزارش سالانه سال 2019 خود ادعا کردند که بیش از 60٪ از سهم بازار را در اختیار دارند بیش از 12 میلیون مشتری. علی رغم آن تعداد حیرت انگیز ، این سناریو بوی یک فرصت مناسب برای ایندی را می دهد …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور