آیا می توانید بگویید چه محصولاتی در این لیست در آمازون ممنوع هستند؟

عکس پروفایل Markup Hacker Noon

@TheMarkupعلامت گذاری

یک سازمان غیر انتفاعی اختصاص داده شده به روزنامه نگاری و محافظت از حریم خصوصی

آمازون بزرگترین خرده فروش در جهان است ، اما بیشتر فروش این سایت از طریق فروشندگان شخص ثالث انجام می شود. همراه با توستر و ماپس ، این سایت هدف افرادی است که سعی در فروش محصولات خطرناک و غیرقانونی دارند.

قوانینی وجود دارد: این شرکت نزدیک به 2000 مورد را برای فروش در ایالات متحده ممنوع می کند که در 31 گروه گسترده تر قرار می گیرند ، از محصولات مراقبت از پوست گرفته تا حمله سلاح به اندام های انسانی.

اما فیلترهای آمازون همه چیز را نمی گیرند. تحقیقی که توسط The Markup انجام شد ، تقریباً 100 محصول ممنوعه را یافت که از محافظات Amazon.com عبور می کردند. وقتی یافته های خود را به آمازون ارسال کردیم ، بیشتر لیست ها حذف شد.

سخنگوی آمازون ، پاتریک گراهام گفت: “اگر محصولات مغایر با سیاست های ما در سایت ما پیدا شود ، ما بلافاصله لیست را حذف می کنیم ، در مورد بازیگر بد اقدام می کنیم و سیستم های خود را بیشتر بهبود می بخشیم.”

Annie Gilbertson از Markup دریافت که کارگران آمازون که لیست ها را کنترل می کنند فقط چند دقیقه فرصت دارند تا هر یک را بررسی کنند. ما لیستی از شش موردی را که برای فروش در آمازون پیدا کردیم آماده کرده ایم. آیا طبق قوانین آمازون می توانید بگویید کدام یک مجاز نیستند؟

آیا باید این مورد برای فروش مجاز باشد …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور