چالش های کشاورزی پایدار ، استعمار فضا و امنیت غذایی

عکس پروفایل نویسنده

@دیوید مارکدیوید مارک

روزنامه نگار – نگران سانسور فناوری ، سیستم های پایدار غذا ، اکتشافات فضایی

با چند فشار برای رسیدن به ماه و مریخ در چند مورد بعدی ، بسیاری از خود می پرسند که این اهمیت چه اهمیتی دارد ، در حالی که بسیاری از مسائل ما در اینجا حل شده است.

یکی از بزرگترین چالش های بشریت امنیت غذایی و تولید است. درست است ، انواع فن آوری ها وجود دارد و در نگاه اول به نظر می رسد که ما منابع غذایی فراوانی در دسترس داریم ، اما همه چیز آنطور که به نظر می رسد نیست.

اگر مسیر فعلی ما ادامه یابد ، تا سال 2100 به 11 میلیارد نفر بر اساس سازمان ملل متحد خواهیم رسید. در حالی که ممکن است بتوانیم بسیاری از آنها را با استفاده از فناوری غذایی فعلی حفظ کنیم ، چرخه تولید مواد غذایی به شکل فعلی برای بسیاری از افراد پایدار نیست. هرچه تعداد افراد بیشتر باشد ، به منابع بیشتری برای تولید مواد غذایی بیشتر نیاز داریم ، که در ساختار فعلی خود خاک خاک را با سرعت نمایی از بین می برد و به کود و ورودی های بیشتری به سیستم تولید مواد غذایی نیاز دارد. این آبشار خواهد داشت.

پیشرفت های کشاورزی پایدار را پسندید

فن آوری ها و روش های فعلی کشاورزی پایدار مانند هیدروپونیک ، ایروپونیک ، کشاورزی عمودی و تغییرات بیولوژیکی مصنوعی از قبل بر نحوه تولید غذا تأثیرگذار است. چه چیزی برای استفاده …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور