نحوه آماده سازی برای تست قابلیت استفاده – قسمت اول

عکس پروفایل نویسنده

من در مورد تست قابلیت استفاده برای طراحانی که می خواهند محصول جدیدی ایجاد کنند صحبت خواهم کرد. همچنین ، طراحانی که با یک محصول قدیمی کار می کنند نیز می توانند در این مقاله بینش پیدا کنند. من شما را از طریق مراحل آماده سازی برای آزمایش پروژه هدایت می کنم.

قابلیت استفاده چیست

قبل از شروع صحبت در مورد تست قابلیت استفاده ، باید اصطلاح “قابلیت استفاده

قابلیت استفاده به سهولت دسترسی و / یا استفاده از یک محصول یا وب سایت اشاره دارد. این فرصتی برای درک ، مطالعه و استفاده بیشتر از محصول است. قابلیت استفاده را می توان موارد فراتر از طراحی UX نیز قرار داد. بیایید یک عکس شناخته شده از یک قوری را به عنوان مثال در نظر بگیریم.

شما آیتمی را مشاهده می کنید که توسط کاترینا کامپرانی معمار مستقر در آتن در مجموعه “The неприја” ارائه شده است. این آبخوری قابلیت استفاده ضعیفی دارد زیرا استفاده از آن بسیار دشوار است. سطح کاربرد آن پایین است.

بنابراین چگونه می فهمید که قابلیت استفاده محصول شما خوب است یا بد؟ آیا راه حل طراحی شما خوب کار کرده است؟ – برای این کار ، شما تست قابلیت استفاده را انجام می دهید ، با کمک آن می توانید فرضیه های خود را بسنجید و بینش بگیرید.

تست قابلیت استفاده چیست

این یک روش ارزیابی رابط است که بر روی روشن بودن رابط برای کاربران شما متمرکز است ، آیا مخاطبان شما می فهمند که چگونه می توانند با وب سایت یا برنامه شما به هدف خود برسند.

با قابلیت استفاده …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور