پنج توصیه کتاب برای توسعه دهندگان بدون سرور

عکس پروفایل نویسنده

@mariano.calandraماریانو کالاندرا

ماریانو روزانه به شركت هایی كه مایل به مدرن كردن برنامه های خود با استفاده از خدمات µ & ابر هستند ، كمك می كند

بنابراین نکته اینجاست: شما یک توسعه دهنده باتجربه هستید که از فرصت های معماری بدون سرور هیجان زده شده اید. شما کتاب می خوانید ، دوره های ویدیویی ممکن را تماشا می کنید اما وقتی شروع به ساختن یک راه حل واقعی بدون سرور می کنید کاملاً برهنه می شوید. مثل اینکه چیزی را گم کرده اید.

در طول سالها من به بسیاری از توسعه دهندگان و معماران که همان مشکلی با شما داشتند و همه یک کار را انجام داده اند ، ظاهرا معقول اما در عمل بی فایده است. همه آنها (به اشتباه) بر روی بدون سرور تمرکز کردند ، اما serverless فقط یک مدل اجراستچیزهایی که مهم هستند جای دیگری هستند.

بنابراین بدون سرور چیست؟

بدون سرور چیزهای زیادی است. این می تواند یک پایگاه داده بدون سرور ، فضای ذخیره سازی بدون سرور ، زمان اجرا بدون سرور و غیره باشد. ناگفته نماند که دومی نشان دهنده چسبی است که هر یک از اجزای بدون سرور دیگر را به هم متصل می کند ، بنابراین باید از همین جا شروع کنیم.

در این سناریو ، ما عمدتا دو گزینه داریم: sزمان اجرا بدون اشتباه بر اساس ظروف (به عنوان مثال AWS Fargate) یا زمان اجرا بدون سرور بر اساس توابع (به عنوان مثال توابع AWS Lambda یا Azure). با وجود اختلافات ، آنها یک چیز مشترک دارند: برای کار در بهترین حالت ، برنامه های میزبانی شده باید از بسیاری ساخته شوند …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور