“فقط منصفانه است که کاربران مالکیت داده های شخصی خود را حفظ کرده و ارزش تولید کنند” – شریدان جان

عکس پروفایل نویسنده

@ماه-ادواردادوارد مون

طراح ارشد محصول / سرمایه گذار ارز رمزنگاری شده

اکنون بیش از هر زمان دیگر ، داده ها به مرحله بعدی انقلاب صنعتی ما دامن می زنند ، به طوری که شرکت های بزرگ فقط برای دسترسی به داده های مشتریان مایل به ارائه خدمات رایگان هستند.

گرچه این نشانگر ظهور اقتصاد مبتنی بر داده است ، اما همچنین داستان چگونگی آسیب پذیری متوسط ​​افراد در برابر تهدیدهای مربوط به داده را بیان می کند.

با کمی بیش از 4000 کارگزار داده که اقتصاد ضعیف تنظیم شده را کنترل می کنند ، در مورد حفاظت از داده ها ، حفظ حریم خصوصی و مالکیت ، هیچ تضمینی وجود ندارد.

صرف نظر از پیاده سازی های اخیر نظارتی داده ها ، مصرف کننده عادی در مورد چگونگی توزیع یا استفاده از داده های خصوصی خود توسط ارائه دهندگان خدمات حرف چندانی ندارد یا هیچ حرفی ندارد.

بنابراین ، ما باید فراتر از مقررات عمل کنیم تا نوعی اختیار برای افراد ایجاد کنیم تا مالکیت داده های خصوصی خود را حفظ کنند و هر طور که صلاح می دانند با آنها کار کنند.

این محدودیت نیاز به زیرساخت های نوآورانه دارد که مالکیت داده ها را به رسمیت می شناسد ، حقوق حریم خصوصی را اعمال می کند و استقلال داده را به کاربران ارائه می دهد. در اینجا تأثیر فزاینده بلاکچین و وب 3 در مدیریت و توزیع مکالمه داده ها نهفته است.

تقریباً مانند این که بلاکچین شبکه های توزیع شده را برای دارایی ها فعال می کند و استقلال دارندگان را فراهم می کند ، می تواند …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور