پل های بلاک چین: حتی چگونه کار می کنند؟

به‌طور کلی، بلاک‌چین‌ها با یکدیگر خیلی خوب یا اصلاً صحبت نمی‌کنند مگر اینکه مکانیزم‌های پل پیاده‌سازی شوند. این مقاله عمیقاً به فرآیندهای فنی مورد استفاده برای انتقال دارایی ها از یک زنجیره به زنجیره دیگر می پردازد. بسته بندی یک دارایی اساساً به معنای مبادله نسخه “واقعی” دارایی با یک توکن نامی است که آن را در زنجیره ای متفاوت نشان می دهد. Wrapping Bitcoin یا wBTC یک توکن ERC-20 است که می‌توان آن را مستقر کرد و در آن معامله کرد. شبکه اتریوم بیت کوین واقعی با آنها قفل می شود در حالی که wBTC در زمین های سبز …

تصویر
روون لن.  عکس پروفایل هکر نون

روون لن.

مدیر هتل تبدیل به Crypto Journalist و TA Trader شد.

همانطور که بلاک چین ها در مسیر گرده افشانی اقتصاد جهانی با قدرت دفتر کل توزیع شده شکوفا می شوند، قابلیت همکاری بین شبکه ها برای حفظ این تغییر پارادایم ضروری می شود.

تجارت زنجیره ای یک چالش است. به‌طور کلی، بلاک‌چین‌ها با یکدیگر خیلی خوب یا اصلاً صحبت نمی‌کنند مگر اینکه مکانیزم‌های پل پیاده‌سازی شوند.

از آنجایی که ارزش بیشتری در بلاک چین‌های مختلف به دلیل ظرفیت‌های کاربردی، امنیتی و عملیاتی مختلف ایجاد می‌شود، امکان تجارت در بین این اقتصادهای بسته، فضای فراگیرتری ایجاد می‌کند که باعث رشد می‌شود.

می توانید آن را به ظهور جهانی شدن تشبیه کنید، زمانی که دولت-ملت ها شروع به تجارت فعال با …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور