برچسب‌های عنوان یک عامل رتبه‌بندی کوچک هستند

جان مولر از گوگل، در یک پاتوق ساعت کاری در یوتیوب، به سوالی در مورد برچسب عنوان و رتبه بندی جستجو پاسخ داد. او به این موضوع پرداخت که آیا بازنویسی تگ عنوان بر رتبه‌بندی تأثیر می‌گذارد و همچنین افزودن نام شرکت به ابتدا، پایان یا اصلاً چه تأثیری بر رتبه‌بندی دارد.

مولر همچنین برچسب عنوان را به عنوان یک عامل رتبه بندی جستجوی کوچک توصیف کرد.

تاثیر رتبه بندی جستجوی صفحه و عناوین مطابقت ندارند

شخصی که این سوال را می‌پرسد می‌خواست بداند که آیا هنگام بازنویسی عناوین تأثیری در رتبه‌بندی وجود دارد یا خیر.

این سوال در مورد برچسب عنوان و رتبه بندی است:

وقتی عناوین صفحه و جستجو مطابقت ندارند، چگونه بر رتبه بندی جستجو تأثیر می گذارد؟

اغلب ما تجربه می کنیم که عنوان صفحه کوتاه شده و نام شرکت ما به عنوان نتایج جستجو اضافه شده است.

ما گاهی اوقات نام شرکت خود را به آخر اضافه می کنیم، اما نگرانی این است که این به تمام عنوان صفحه ما باشد و میزان نوشتن را در عنوان محدود کند.

بنابراین سؤال این است که آیا واقعاً بهتر است عناوین کوتاه شده ای داشته باشیم که بتوان در نتایج جستجو نمایش داد یا بهتر است عناوین صفحه را که قبلاً داریم حفظ کنیم و به گوگل اجازه دهیم عنوان دیگری انتخاب کند؟

تبلیغات

ادامه مطلب زیر

جان مولر گوگل در مورد عنصر عنوان و رتبه بندی بحث می کند

عنصر عنوان گوگل و رتبه بندی

نحوه نوشتن برچسب عنوان

تمرکز این سوال نحوه نوشتن برچسب عنوان و نگرانی در مورد داشتن یا نداشتن نام شرکت است که می تواند بیشتر فضا را اشغال کند.

مولر پاسخ داد:

من فکر نمی‌کنم از طرف ما «چه بهتر» صریحی وجود داشته باشد.»

مولر در ادامه خاطرنشان کرد که تگ عنوان یک عامل رتبه‌بندی «کوچک» است و تمرکز نوشتن برچسب عنوان باید بر مرتبط ساختن آن با موضوع صفحه باشد.

تبلیغات

ادامه مطلب زیر

مولر پاسخ خود را ادامه داد:

یکی از چیزهایی که فکر می کنم ارزش به خاطر داشتن دارد این است که از عناوین به عنوان یک عامل کوچک در رتبه بندی خود نیز استفاده می کنیم.

بنابراین این چیزی است که من لزوماً عناوینی در صفحات شما ایجاد نمی کنم که کاملاً نامربوط هستند.

مولر سپس به پاسخی از همان پاتوق در مورد چگونگی اصلاح برچسب‌های عنوانی که توسط Google بازنویسی می‌شوند اشاره کرد (چگونه بازنویسی برچسب عنوان گوگل را برطرف کنیم را بخوانید).

او گفت:

“اما شما می توانید چیزهای مختلفی را امتحان کنید، مانند آنچه قبلاً ذکر کردم.”

صفحه چیزی است که برای رتبه بندی استفاده می شود

جان مولر سپس گفت که صفحه وب همان چیزی است که برای اهداف رتبه بندی استفاده می شود. او همچنین گفت که استفاده از نام شرکت در ابتدا یا انتهای تگ عنوان یک انتخاب شخصی است و او هر گونه تأثیر بالقوه بر رتبه بندی را بر اساس آن انتخاب به حداقل رساند.

مولر توضیح داد:

اگر عنوانی که در نتایج جستجو نشان می‌دهیم (امروزه این عنوان را پیوند می‌نامیم)، اگر با آنچه در صفحه شما است مطابقت نداشته باشد، از نظر ما بسیار خوب است، مسئله مهمی نیست.

و ما از آنچه در صفحه خود دارید برای جستجو استفاده می کنیم.

بنابراین از این منظر مثل این است که می توانید چیزها را قرار دهید
در تگ عنوان خود در صفحات شما و شاید ما آن را نشان دهیم، شاید کمی آن را تغییر دهیم.

اما اساسا صفحه شما همان چیزی است که ما به عنوان مبنایی برای رتبه بندی استفاده می کنیم.

و با توجه به نام شرکت یا نه، من فکر می‌کنم که این کمی به شما بستگی دارد و کمی هم در الگوریتم‌های ما به این دلیل است که می‌بینیم کاربران دوست دارند درک بزرگ‌تری از این که این صفحه کجاست. مناسب است و گاهی اوقات یک نام شرکت یا یک نام تجاری برای وب سایت منطقی است که در آنجا نشان داده شود.

برخی افراد آن را در ابتدا یا در پایان قرار می دهند، برخی افراد انواع مختلفی از جداکننده ها را دارند که از آنها استفاده می کنند.

از دیدگاه من، فکر می‌کنم که این موضوع بیشتر به سلیقه و دکوراسیون شخصی مربوط می‌شود تا هر چیزی که مربوط به نحوه عملکرد رتبه‌بندی باشد.»

برچسب عنوان به عنوان یک عامل رتبه بندی

صنعت جستجو تا حد زیادی موافق است که محتوا مهمترین عامل است، با برچسب های عنوان آن را به عنوان بخشی از گروه شناخته شده در صفحه (برخلاف محتوای متا که توسط کاربران دیده نمی شود) در آنجا قرار می دهد.

از وضعیت تگ عنوان به عنوان یک فاکتور رتبه بندی نمی کاهد که بگوییم یک عامل رتبه بندی کوچک است.

این واقعیت که ما 100٪ به طور قطع می دانیم که عنصر عنوان یک عامل رتبه بندی است، آن را مهم می کند زیرا وقتی صحبت از عوامل رتبه بندی جستجوی گوگل می شود موارد بسیار کمی وجود دارد که به عنوان قطعیت شناخته می شوند.

Search Engine Journal فهرستی از عوامل رتبه بندی برتر را منتشر کرد و برچسب عنوان آن را به عنوان بخشی از گروه عوامل روی صفحه قرار داد.

اکثر نظرسنجی‌ها در مورد فاکتورهای رتبه‌بندی برتر شامل برچسب‌های عنوان به‌عنوان فاکتور رتبه‌بندی برتر و با دلیل موجه هستند، زیرا این یک عامل رتبه‌بندی است.

جان مولر آن را به عنوان یک عامل رتبه بندی کوچک توصیف می کند، که مشاهده ای است که ممکن است برخی در صنعت سئو با آن موافق نباشند.

تبلیغات

ادامه مطلب زیر

زمانی، پانزده تا بیست سال پیش، برچسب عنوان یک عامل رتبه‌بندی بزرگ بود. عدم استفاده از کلمات کلیدی خود در برچسب عنوان اساساً سایت را به عدم واجد شرایط بودن برای رتبه محکوم می کند.

اما مانند بسیاری از چیزهای پانزده تا بیست سال پیش، این توصیه منسوخ شده است. امروزه گوگل وب سایت هایی را که کلمات کلیدی دقیقی در برچسب های عنوان ندارند رتبه بندی می کند.

بسیاری در صنعت جستجو متوجه این موضوع هستند و برآورد خود را از تأثیر برچسب عنوان بر اساس آن تنظیم کرده اند.

با این وجود، برخی از باورهای سئو وجود دارد که به شدت رعایت می شوند و این باور که تگ عنوان یک عامل رتبه بندی حیاتی است یکی از این باورها است.

اما مهم این است که بدانید آن باورها از کجا آمده اند و چه مدت پیش آمده اند و آماده باشید تا باورهای خود را با واقعیت بیان شده در نتایج جستجو تطبیق دهید.

نقل قول

برچسب‌های عنوان یک عامل رتبه‌بندی کوچک هستند

صحبت های مولر در مورد برچسب های عنوان را در دقیقه 15:35 تماشا کنید

تبلیغات

ادامه مطلب زیر

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور