پرینستون دیجیتال یک میلیارد دلار برای مراکز داده جدید آسیا هزینه می کند | دانش مرکز داده

(بلومبرگ) – گروه دیجیتال پرینستون 1 میلیارد دلار برای ساخت مراکز داده جدید برای پشتیبانی از عملیات خود در سنگاپور هزینه خواهد کرد که بر تقاضای بلندمدت برای زیرساخت هایی که اقتصاد دیجیتالی در حال رشد سریع جنوب شرق آسیا را تقویت می کند، تاکید می کند.

این شرکت مستقر در سنگاپور گفت که پردیس جدیدی که در باتام – یک جزیره اندونزیایی در چند مایلی سواحل این شهر – دولت خواهد ساخت – به مشتریانش اجازه می دهد تا زیرساخت های خود را با افزایش سرمایه گذاری در منطقه گسترش دهند. برق را برای تاسیسات 96 مگاواتی تامین کرده است.

Rangu Salgame، مدیر اجرایی شرکت تحت حمایت Warburg Pincus در مصاحبه ای گفت: «سنگاپور به عنوان قطب دیجیتال به نقش اصلی در اینترنت در آسیا ادامه خواهد داد. یک میلیارد دلار حداقل چیزی است که ما به دنبال خرج کردن آن هستیم، زیرا این نوع تقاضایی است که در سه تا چهار سال آینده شاهد ورود آن به سنگاپور هستیم.

این شرکت در خارج از منطقه نیز در حال گسترش است. در ماه دسامبر، این شرکت اعلام کرد که اولین مرکز داده خود را با سرمایه گذاری 300 میلیون دلاری در هند افتتاح می کند و اعتبار خود را به عنوان یک اپراتور پان آسیایی افزایش می دهد.

غول های فناوری از جمله Amazon.com Inc. AWS، Microsoft Corp. و Alphabet Inc. Google در حال تشدید رقابت در جنوب شرقی آسیا هستند، جایی که رقبای چینی در حال افزایش سرمایه گذاری هستند.

در ماه نوامبر، شرکت فناوری هواوی سرمایه گذاری 300 میلیون دلاری را برای ارتقای زیرساخت ابری خود در اندونزی اعلام کرد. Alibaba Cloud در ماه سپتامبر اعلام کرد که یک میلیارد دلار برای حمایت از شرکای جهانی طی سه سال آینده هزینه خواهد کرد.

بر اساس گزارشی که توسط گوگل، تماسک هولدینگ و باین و شرکت منتشر شده است، آسیای جنوب شرقی، محل استقرار Sea Ltd. و Alibaba Group Holding Ltd. و خدمات آنلاین در یک کلیپ سریع، تقاضای جدید برای زیرساخت ها و خدمات ابری ایجاد می کند. الزامات محلی سازی داده ها در سراسر منطقه نیز باعث افزایش تقاضا برای مراکز داده شده است.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور