پایان بحث های “جلسه دیگری نیست”: راه بهتری برای برگزاری جلسات کارآمد وجود دارد

عکس پروفایل Luke Fitzpatrick Hacker Noon

در هر مطالعه در مورد بهره وری محل کار ، جلسات مرتباً به عنوان غیرمولدترین قسمت هر شغل در بالای لیست قرار دارند. در حالی که جلسات بدیهی است یک واقعیت اجتناب ناپذیر در زندگی کاری است ، چگونه است که همه ما هنوز از مجالس وحشتناک بسیاری رنج می بریم؟ مطمئناً باید راه بهتری وجود داشته باشد … درست است؟

خوب ، معلوم شد راهی برای برگزاری جلسات بهتر وجود دارد. اگر می خواهید کارآیی و بهره وری بیشتری داشته باشند ، چند نکته ساده وجود دارد که جلسات شما باید باشد.

لازم باشد

برگزاری یک جلسه فقط به خاطر آن ، نمونه ای از ضد تولید است. آنها وقت همه را می گیرند ، اغلب بیشتر از زمان مورد نیاز ، که می توانست خیلی بهتر برای کارهای دیگر صرف شود.

بنابراین هرگز جلسه ای را برگزار نکنید بدون اینکه به گزینه های دیگر فکر کنید. آیا می توان همین اطلاعات را از طریق ایمیل ، متن یا تماس تلفنی توزیع کرد؟ تنها دلایلی که شما هرگز باید به یک جلسه احتیاج داشته باشید انتقال اطلاعات مهم به طور همزمان ، شناسایی یا مشکلات طوفان مغزی یا تصمیم گیری است.

انحصاری باشید

هنگام دعوت از حاضران در جلسه ، همیشه اطمینان حاصل کنید که فقط کسانی را که 100٪ نیاز به حضور در آنها هستند ، در آن قرار دهید. هرچه تعداد افراد شما در جلسات کمتر باشد ، بازده بیشتری نیز دارند. با محدود کردن افراد در اتاق ، می توانید جلسات خود را به گونه ای ساختارمند نگه دارید که دستیابی به نتایج دلخواه راحت تر باشد.

همچنین ، شما باید …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور