ویژگی های جدید شخصی و جستجوی پیشرفته لینکدین

لینکدین در حال معرفی ویژگی‌های جدیدی است تا پلتفرم را شخصی‌تر کند و به کاربران کمک کند تا با جوامع خود در ارتباط باشند.

برای اولین بار، لینکدین پست های پیشنهادی را در فیدهای کاربر قرار می دهد، به این معنی که ممکن است شروع به دیدن محتوای افرادی کنید که با آنها ارتباط ندارید.

از سوی دیگر، محتوای شما می تواند به کسانی که خارج از شبکه شما هستند نشان داده شود و احتمالاً ارتباطات شما را افزایش می دهد.

علاوه بر پست‌های پیشنهادی، لینکدین در حال به‌روزرسانی فید اصلی برای ارائه محتوای مناسب و بهبود ویژگی جستجو با فیلترهای اضافی است.

در اینجا اطلاعات بیشتری در مورد بهبودهایی که به لینکدین می آیند وجود دارد.

معرفی پست های پیشنهادی برای مکالمات مرتبط

از آنجایی که مشارکت در پست‌های لینکدین در سال گذشته دو برابر شده است، این پلتفرم در حال آزمایش ویژگی جدیدی به نام «پست‌های پیشنهادی» است.

این ویژگی گفتگوها و موضوعات پرطرفدار در صنعت شما را نشان می دهد و کشف و تعامل با محتوای مرتبط با علایق حرفه ای شما را آسان تر می کند.

لینکدین در اطلاعیه ای اعلام کرد:

«با پست‌های پیشنهادی، ما کارهای سنگینی را انجام می‌دهیم تا بفهمیم چه چیزی در میان حرفه‌ای‌های حوزه شما رواج دارد و مکالمات عالی را در مورد موضوعاتی که ممکن است به شما بسیار مرتبط باشد، ارائه می‌کنیم.»

شخصی کردن فید برای محتوای مرتبط

لینکدین در حال تغییر فید خود برای نشان دادن محتوای مرتبط تر به کاربران است.

اگر کسی که می‌شناسید، پستی را لایک یا کامنت بگذارد و می‌تواند به شما کمک کند چیز جدیدی یاد بگیرید، در فید شما نشان داده می‌شود.

همچنین پست های بیشتری از ارتباطات و افرادی که دنبال می کنید خواهید دید. به این ترتیب، به‌روزرسانی‌های مهم یا شانس اتصال را از دست نخواهید داد.

گسترش قابلیت جستجو برای کشف عمیق تر

ویژگی جستجوی لینکدین اکنون قوی‌تر شده است و به شما امکان می‌دهد محتوای ارزشمندی را از منابع معتبر در مورد موضوعات مورد علاقه خود بیابید.

می‌توانید از فیلترهای جدید نوار جستجوی لینکدین برای کشف خبرنامه‌ها، گروه‌ها، رویدادها، دوره‌ها و اخبار پرطرفدار استفاده کنید.

لینکدین همچنین هنگام جستجوی افراد موضوعات به موقع را پیشنهاد می کند تا به کاربران کمک کند به روز بمانند.

در یک پست وبلاگ، لینکدین نمونه ای از کارهایی که می توانید با عملکرد جستجوی جدید انجام دهید را ارائه می دهد:

فرض کنید در مورد ChatGPT چیزهای زیادی شنیده‌اید و می‌خواهید وارد آن مکالمه گسترده‌تر شوید. برای شروع یادگیری می توانید ChatGPT را جستجو کنید. سپس، پس از خواندن آخرین اخبار پیرامون موضوع، می‌توانید «رویدادها» را فیلتر کنید تا راه‌های غنی‌تری برای تعامل با دیگرانی که به ChatGPT نیز علاقه‌مند هستند، بیابید.

سفارشی سازی بهبود یافته

لینکدین می‌خواهد پست‌ها و موضوعات بیشتری را به شما نشان دهد که برای حرفه شما ضروری است.

برای اطمینان از مشاهده محتوای مناسب، لینکدین ممکن است از شما یک سوال نظرسنجی درباره مفید بودن یک پست بپرسد.

شما می توانید نظر خود را بگویید و لینکدین از بازخورد برای بهبود فید شما استفاده خواهد کرد.

علاوه بر این، اکنون یک دکمه “X” برای حذف هر پستی که نمی خواهید ببینید وجود دارد.

به طور خلاصه

بهبود فید لینکدین، عملکرد جستجو، و معرفی پست‌های پیشنهادی و ابزارهای بازخورد کاربر می‌تواند به شما کمک کند محتوای مرتبط‌تری را کشف کنید و ارتباطات معنی‌داری را تقویت کنید.


منبع: لینکدین

تصویر ویژه: رابرت وی/شاتراستاک

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور