ویژگی جدید: Index Merger – Majestic

ما هیجان زده هستیم که یک ابزار آزمایشی جدید – Index Merger – را با شما به اشتراک بگذاریم. برای یک دامنه/زیردامنه/URL، این ابزار یک فایل دانلودی تک، بدون تکرار و حاوی داده های تازه و تاریخی را در اختیار شما قرار می دهد.

نمایه ادغام فهرست با متن توصیفی در مورد ابزار.
این ابزار داده‌ها را از شاخص‌های Majestic Fresh و Historic ادغام می‌کند، پیوندهایی را از داده‌های افزایشی واقعاً جدید که از خزیدن ما منبع شده است، اضافه می‌کند و آنها را در یک فایل CSV واحد ترکیب می‌کند.

به عنوان یک امتیاز اضافی، این گزارش دانلودی داده‌های خزیدن اضافی را منبع می‌کند که هنوز به یک بیلد کامل از Fresh Index تبدیل نشده است. ما این داده های اضافی را “داده های افزایشی” می نامیم.

Index Merger یک روش جدید و متفاوت برای شماست تا داده ها را از Majestic استخراج کنید. از آنجایی که ما از برخی فناوری‌های نوآورانه استفاده می‌کنیم، می‌خواهیم قبل از اینکه ابزار را بیشتر در سایت خود ادغام کنیم، اطلاعات بیشتری درباره بار سیستم بدانیم. می توانید Index Merger را در بخش “تجربی” سایت پیدا کنید.

چرا ادغام شاخص؟

ترکیب و حذف داده‌های بک لینک از فهرست Fresh & Historic می‌تواند یک کار زمان‌بر و نیازمند منابع باشد. مهندسان ما بر این باورند که راهی برای Majestic برای اجرای این چالش پیچیده در سمت سرور پیدا کرده اند که در زمان و تلاش شما صرفه جویی می کند.

چه داده هایی با هم ادغام می شوند؟

Index Merger کاری بیش از نگه داشتن یک نمونه از بک لینک از یکی از ایندکس ها دارد.

همه داده ها در بین شاخص ها ادغام می شوند. موارد موجود در فهرست تاریخی با مقادیر مرتبط از فهرست تازه به‌روزرسانی می‌شوند. برای هر بک لینک، اولین تاریخ «اولین مشاهده» را نگه می داریم (معمولاً از نقطه ای در طول 15 سال به بالا که نمایه تاریخی پوشش می دهد). آخرین تاریخ «آخرین بازدید»، اغلب از فهرست تازه، مانند سایر نقاط داده از جمله نتایج خزیدن، عناوین صفحه، داده‌های زمینه پیوند، و اینکه آیا پیوند زنده/حذف شده است، حفظ می‌شود.

هزینه این گزارش چقدر است؟

محاسبات استفاده از منابع بر اساس اندازه ترکیبی داده های تازه و تاریخی مورد نیاز برای تولید گزارش است.

به عنوان مثال، اگر ایندکس Fresh دارای 1000 بک لینک برای یک دامنه و ایندکس تاریخی دارای 2000 بک لینک باشد، برای تولید گزارش برای این دامنه استفاده می شود. 3000 واحد آنالیز داده های افزایشی به صورت رایگان اضافه می شود ?

برای تهیه گزارش لازم است همه بک لینک های ایندکس تازه و تاریخی تحلیل شوند. بدون این تجزیه و تحلیل، امکان حذف داده ها وجود ندارد. بنابراین شارژ بر اساس تعداد ترکیبی از بک لینک ها از هر شاخص پردازش شده قبل از ادغام است. منابعی که برای تولید دانلود استفاده می‌شوند مانند گزارش‌هایی است که از هر دو فهرست دانلود کرده‌اید و داده‌ها را خودتان ادغام کرده‌اید.

اکثر سایت‌های گزارش‌شده در Majestic برای دانلود در دسترس هستند، تا زمانی که واحدهای تحلیل کافی در حساب موجود باشد. با این حال، تعداد کمی از سایت های بزرگتر پشتیبانی نمی شوند. اگر پیغام خطایی دریافت کردید که نشان می‌دهد تعداد بک لینک‌های زیادی برای دانلود وجود دارد – لطفاً برای راه‌های دیگر به دست آوردن داده‌ها با ما تماس بگیرید.

“تجربی” در مورد چیست؟

دسته آزمایشی در Majestic فرصتی را برای انتشار ویژگی‌ها و ابزارها زودتر از زمان دیگری فراهم می‌کند. ابزارهای آزمایشی به ما کمک می کنند تا بینش ارزشمندی از مشتریان به دست آوریم. آنها تمایل دارند بر اساس همان داده هایی که در جاهای دیگر استفاده می شود ساخته شوند، اما جنبه های جدیدی دارند. برخی از صرفه جویی در سربار از چیزهای ساده – مانند ترجمه – حاصل می شود. ابزارها معمولاً رابط زبان انگلیسی دارند. از آنجایی که ابزارهای آزمایشی در معرض تغییر هستند، اغلب کمتر از سایر ویژگی های سایت یکپارچه هستند.

دسته آزمایشی برای کاربران قدرتمند با تجربه طراحی شده است و بنابراین در طرح PRO گنجانده شده است.

پس از بازنگری UI و منو در اوایل سال جاری، ما قصد داریم در سال 2023 فارغ التحصیل برخی از ابزارهای محبوب تر از بخش تجربی را آغاز کنیم.

آینده Index Merger و بازخورد شما

این فرصت شماست تا به ما کمک کنید تا این ویژگی جدید را برای شما درست کنیم. ما قصد داریم ابزار ادغام شاخص را در سایر بخش های وب سایت خود بگنجانیم. راه‌اندازی ابزار به‌عنوان آزمایشی به این معنی است که انعطاف‌پذیری بیشتری برای تغییر و تغییر عملکرد آن بدون ایجاد اختلال در جریان کاری شما داریم. ما قصد داریم این ویژگی دانلود جدید را به عنوان یک گزینه در سایر ابزارها و گزارش ها در سراسر سایت مجستیک بسازیم.

قبل از انجام این کار، بازخورد شما را می خواهیم!

ما میخواهیم عشق شنیدن هر گونه کاربرد دیگری که فکرش را بکنید می تواند برای سایر سئوکاران مفید باشد، بنابراین ما می توانیم اطمینان حاصل کنیم که کاربران می توانند بیشترین بهره را از این ویژگی جدید ببرند.

با شکوه

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور