ورود به سیستم تنها چیست؟

عکس پروفایل نویسنده

@gururaj-swamy9گوروراج سوامی

نویسنده فنی ایجاد محتوا در رایانش ابری ، یادگیری ماشین ، هوش مصنوعی ، امنیت سایبری و SaaS.

بگذارید اعتراف کنیم ما از پر کردن فرم های ثبت نام در دنیای واقعی متنفر هستیم. ما از ثبت نام آنلاین در دنیای دیجیتال متنفر هستیم. ما وقت داریم که چنین مرحله کسل کننده ای را پشت سر بگذاریم ، درست است؟ اما ، وب سایت ها آن را دریافت نمی کنند. آنها هنوز هم باعث می شوند که یک نام کاربری و رمز عبور منحصر به فرد برای آن وب سایت ایجاد کنید.

بیایید یک مثال در زمان واقعی انتخاب کنیم.

لازم نیست برای هر خیابان ، شهر یا کشوری که وارد می شوید شناسنامه یا گواهینامه رانندگی خود را تغییر دهید ، درست است؟ با نشان دادن مجوز یا شناسنامه می توانید احراز هویت کنید. حال تصور کنید که اگر در حوزه آنلاین نیز اجرا شود ، چقدر باحال خواهد بود. با تشکر از ورود به سیستم. لازم نیست برای هر خاصیت وب وارد شوید یا ثبت نام کنید.

ورود به سیستم یا SSO چیست؟

SSO برای چندین دامنه یک هویت دیجیتالی واحد ارائه می دهد. البته ، شما باید برای یک بار در یک ثبت نام وارد شوید. در دنیای امروز می توانید از آن فرار کنید ، اما بهترین قسمت این است که فقط یک بار باید این کار را انجام دهید. اگر گروهی از برنامه ها در دامنه های متصل به یکدیگر وجود دارد ، فقط باید یک بار ثبت نام کنید یا وارد سیستم شوید.

ورود به سیستم تنها دسترسی با چندین کلیک را با یک کلیک فراهم می کند و به شما در مدیریت رمزهای عبور کمک می کند. با مشتریان SSO …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور