یک بستر اجتماعی برای همیشه ساخته شده است؟

آیا ChekMarc باعث خواهد شد غول های شبکه های اجتماعی با چکمه های خود زمین لرزه کنند؟

LinkedIn بر جنبه جستجوی شغل در اجتماعی ، توییتر از جنبه های تجاری گاه به گاه ، و فیس بوک به دنبال برقراری ارتباط با دوستان و خانواده است.

وارد ChekMarc شوید ، افرادی که به دنبال پیشرفت در کار و پیشرفت در حرفه خود هستند و یا در مورد سرگرمی های شخصی اطلاعات بیشتری کسب می کنند ، هدف قرار می گیرند.

این سیستم اجتماعی یک صندوق بذر 3 میلیون دلاری به دست آورده است و هم اکنون به 35 زبان در سراسر جهان در دسترس است.

ChekMarc چیست؟

Think LinkedIn با فیس بوک و دانشگاه آزاد ادغام شده و شما شروع به دریافت ایده ای می کنید که ChekMarc برای دستیابی به آن تلاش می کند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

این پلت فرم بر اساس ارزش زیر کار می کند:

“ایجاد ارتباطات تأثیرگذار که بشریت را متحد کند.”

ایده ساده است ، اما اگر به نتیجه برسد ، قدرتمند است.

به عنوان مثال ، بازاریاب های دیجیتال که تلاش می کنند کارفرمایان خود را متقاعد کنند تا در آموزش های بعدی سرمایه گذاری کنند ، می توانند از طریق سیستم عامل ، مشاوره رایگان یک به یک در مورد چگونگی پیشرفت در مهارت کسب کنند.

مشاغل مجاز به تبلیغ نیستند و کاربران درخواست پول ندارند. ChekMarc معتقد است که زمان ، تجربه و دانش باید نقطه کانونی این پلتفرم باشد نه سودهای پولی.

کاربران می توانند کاوشگر ، کاتالیزور یا هر دو باشند.

کاوشگران چیست؟

کاوشگران به افرادی که به دنبال شغل یا راهنمایی شخصی هستند می گویند. این که آیا آنها هدفشان نوشتن کتاب است یا یادگیری مهارتی که آنها را در مسیر ارتقا قرار دهد ، می توانند کمک یا مشاوره بخواهند و اگر کسی در جامعه بخواهد می تواند ارتباط برقرار کند.

ChekMarc

برای ارسال پست یا درخواست کمک ، کاوشگران فرمی را تکمیل می کنند که مشخص می کند:

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

  • چه موضوعی را بررسی می کنند.
  • دسته ای که سوال آنها در آن قرار می گیرد.
  • چارچوبی که آنها امیدوارند بتوانند پاسخی دریافت کنند.
  • گزینه افزودن هشتگ یا ارائه اطلاعات اضافی.
  • انتخاب شامل یک تصویر یا فیلم.
  • کاتالیزورهای خاصی را که می خواهند به پست دعوت کنند.

قبل از ذخیره پست برای فشار دادن بعداً به صورت زنده ، بلافاصله ذخیره کرده و منتشر کنید یا کل مطلب را لغو کنید.

کاتالیزورها چیست؟

کاتالیست نامی است به اعضای جامعه که دانش و تجربه ای دارند که می خواهند به اشتراک بگذارند.

کاتالیزورها یا می توانند موضوعی را در نوار جستجو تایپ کنند و یا از طریق دسته ها به جستجوی درخواست های کاربران بپردازند و پاسخ دهند.

دسته های فعلی عبارتند از:

  • حرفه ای
  • هنر / موسیقی / سرگرمی
  • تحصیلات
  • تناسب اندام
  • علل اجتماعی
  • سرگرمی ها
  • خانه / املاک و مستغلات
  • سلامتی
  • مسائل شخصی
  • فن آوری
  • مسافرت رفتن
  • دیگر

از اینجا ، کاتالیزورها می توانند پست ها را جستجو کنند ، آنها را برای بعد ذخیره کنند ، به عنوان نامناسب پست را پاسخ دهند یا پرچم گذاری کنند.

من ثبت نام کردم

من طرفدار گسترده سیستم عامل هایی مانند Ecosia هستم ، که به موجب آن فقط استفاده از سایت به معنای این است که شما تلاش خود را می کنید تا جهان را به یک مکان بهتر تبدیل کنید.

همه ما شنیده ایم که رسانه های اجتماعی چقدر می توانند برای سلامت روان آسیب زنند ، بنابراین وقتی شنیدم که یک پلتفرم اجتماعی جدید برای “متحد کردن مردم به روش مثبت” راه اندازی شده است ، مجذوب این موضوع شدم.

با این حال ، من نسبت به دادن هرگونه اطلاعات بصورت آنلاین بسیار محتاط هستم. من تمایل دارم به سایتهایی که می دانم ایمن هستند یا تا آنجا که ممکن است ایمن باشم.

و این فقط من نیستم. حتی بسیاری از آمریکایی ها غول های بزرگ اجتماعی مانند فیس بوک ، توییتر و TikTok را غیرقابل اعتماد می دانند ، بنابراین سیستم عامل های کوچکتر چه امیدی دارند؟

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

با خواندن این مقاله ، من نگران اطلاعاتی خواهم بود که سایت مورد نیاز است ، زیرا اصطلاح “تأیید” را مرتباً می دیدم و حتی یک مقاله پیشنهاد می کرد که باید تصویری از گواهینامه رانندگی خود را در آن گنجانم.

اما کنجکاو بودم ، بنابراین مراحل ثبت نام را شروع کردم و متوجه شدم که این کار بسیار کمتر از آنچه پیش بینی کرده بودم سرزده است.

من حتی این گزینه را داشتم که برخی اطلاعات را پنهان کنم تا آنجا که ممکن است ناشناس بمانم.

ChekMarc

آیا ChekMarc بی خطر است؟

من فکر نمی کنم هیچ پلتفرم دیجیتالی هرگز صد در صد ایمن باشد ، اما ChekMarc با CCPA و GDPR سازگار است و در بخش راهنمایی خود درباره ایمنی اطلاعات شما صحبت می کند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

تأیید اعتبار

چیزی که من را بیشتر از همه عقب انداخته است ، فرآیند تأیید است. اگر سطح اطمینان من در مارک جدید بسیار کم است ، آخرین کاری که می خواهم انجام دهم این است که اطلاعات کارت خود را به آنها بدهم (حتی اگر فقط با قیمت 1.60 دلار باشد).

روند تأیید ChekMarc

با این حال ، کاربران هیچ گونه تعهدی در تأیید هویت خود ندارند – بنابراین من این کار را نکردم.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

کسانی که می خواهند مورد تأیید قرار بگیرند ، باید شناسنامه یا گذرنامه معتبر صادره از دولت را ارائه دهند و هزینه را پرداخت کنند.

در نتیجه ، آنها “V” را روی نام کاربری خود نشان می دهند. ChekMarc معتقد است که این امر باعث اعتماد بیشتر کاربران می شود.

محدودیت ها

کاوشگران فقط می توانند سه درخواست فعال را همزمان و دوازده درخواست در طول یک سال را منتشر کنند ، بنابراین اگر می خواهید ثبت نام کنید ، قبل از ارسال سوالات خود را در نظر بگیرید.

به همین ترتیب ، هر درخواست می تواند حداکثر بیست پاسخ از طرف کاتالیست دریافت کند ، بنابراین کسانی که می خواهند عقل خود را بیان کنند باید از توانایی خود مطمئن باشند.

همچنین چند بار می توانید اطلاعات حساب خود را ویرایش کنید محدودیتی وجود دارد. با این وجود ، در صورت رسیدن به این حد ، گزینه ای برای تماس با سیستم عامل وجود دارد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

افکار نهایی

وقتی مراحل ثبت نام را شروع کردم ، احساس خیلی ناخوشایندی کردم. این سایتی بود که من درباره آن بسیار کم می دانستم و به طور قابل توجهی جدید است ، اما اطلاعات زیادی در سایت آنها وجود دارد که خیال من را راحت می کند.

در حالی که ChekMarc در حال حاضر از نظر رادارهای غول های اجتماعی خیلی بالا نیست ، من قطعاً این فضا را تماشا خواهم کرد تا ببینم آیا به مکانی تبدیل می شود که باعث چرخش سر شود.

ChekMarc را اینجا ببینید.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور