وردپرس پشتیبانی از IE 11 را رها می کند

وردپرس اعلام کرد که در حال شروع بحث در مورد حذف پشتیبانی از Internet Explorer 11 است. پشتیبانی از افت به معنای بهبود عملکرد وردپرس ، تجربه کاربری بهتر برای کاربران و بار آسانتر برای توسعه دهندگان است.

تعمیر و نگهداری بالا برای توسعه دهندگان

استفاده از کد وردپرس قابل استفاده برای اینترنت اکسپلورر 11 برای توسعه دهندگان به منظور پشتیبانی از یک پایگاه کاربر که به سرعت در حال کاهش است ، کار اضافی را ایجاد می کند.

وردپرس به جای هدر دادن منابع برای پشتیبانی مقدار کمی از کاربران ، توسعه دهندگان را از زیر بار پشتیبانی از IE 11 رها می کند.

همچنین برای کاربران وردپرس و کسانی که به وب سایت های وردپرس مراجعه می کنند مزایایی وجود دارد.

اطلاعیه وردپرس مزایا را ذکر کرده است:

“حذف پشتیبانی منجر به اسکریپت های کوچکتر ، بار نگهداری کمتر و کاهش زمان ساخت می شود.

به عنوان مثال ، یک اکتشاف اخیر نشان داد که عدم انتقال اسکریپتها به IE11 بلافاصله منجر به کاهش خالص نزدیک به 84 کیلوبایت در پرونده های ساخته شده در جاوا اسکریپت گوتنبرگ می شود که نمایانگر کاهش کل 7،78٪ در اندازه است. این اسکریپت ها انقباض اندازه را تا 60٪ و با کاهش متوسط ​​24٪ مشاهده کرده اند.

این نتیجه به شدت است با تکیه بر مبدل ها ، که توسط جیسون میلر بیشتر توضیح داده شده است، Web DevRel در Google.

علاوه بر این ، حذف پشتیبانی در نهایت باعث می شود وردپرس “اسکریپت polyfill” را در حال حاضر منسوخ کند ، و باعث کاهش حجم اسکریپت های متناسب با حجم 102 کیلوبایت بیشتر شود.

بارگیری های کمتر بر روی همه کاربران تأثیر می گذارد ، خصوصاً کاربران در شبکه های کندتر یا دستگاه های محاسباتی. ما انتظار داریم نتیجه کاهش پشتیبانی IE11 برای بهبود عملکرد اکثر قریب به اتفاق کاربران باشد. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

نکات منفی در پشتیبانی پشتیبانی

حذف پشتیبانی از IE 11 همه آفتاب و خبرهای خوبی نیست. ممکن است افرادی در سراسر جهان وجود داشته باشند که به دلایل قانونی و دلایل دیگر مجبور به استفاده از IE 11 هستند.

با توجه به بحث:

وی افزود: “م likeسسات بزرگی مانند بانكداری ، دولت و آموزش و پرورش وجود دارند كه بسته به كشور قادر به كنترل نیستند كه بعضاً می توانند به دلیل نیازهای قانونی آنها را ارتقا دهند.

این امر بیشتر بر لزوم تعیین سیاستی که هم رویکرد آگاه از داده و هم پایگاههای کاربر تحت تأثیر را در نظر می گیرد ، در حالی که مزایای بالقوه را برای شبکه وب بیشتر ارزیابی می کند ، تأکید می کند. “

این بحث برای انداختن اینترنت اکسپلورر 11 بخشی از یک بحث در حال انجام است که 16 ماه پیش با افتتاح بلیط توسعه دهنده آغاز شد ، جایی که به طور کامل مورد بحث قرار گرفت و تصمیم گرفته شد تا یک صفحه ناشناخته برای تشویق ناشران برای ارتقا browser مرورگر خود اجرا شود.

تصمیم برای اجرای صفحه نمایش nag برای هشدار به کاربران مبنی بر اینکه از مرورگر ناامن استفاده می کنند و به روزرسانی آن تصمیم گرفته شد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

با توجه به بحث افتتاحیه:

“هزینه نگهداری IE11 (از نظر زمان ، اندازه بسته نرم افزاری و موارد دیگر) بسیار زیاد است و IE11 به آستانه 1٪ استفاده در سراسر جهان نزدیک می شود … من فکر می کنم ما باید برای جلوگیری از استفاده از آن ، یک یادداشت اضافه کنیم.”

یکی دیگر از اعضای تیم توسعه خاطر نشان کرد که مشتریان دولتی (در آن زمان) باید از IE 11 استفاده کنند:

“پس از بحث و گفتگو در جلسه دسترسی 29 نوامبر 2019 ، ما توافق می کنیم که ایده خوبی برای تشویق این است – ما خوشحالیم که اگر گزینه تغییر را داشته باشند ، مردم را از IE 11 تشویق می کنیم.

با این حال ، ما می خواهیم مطمئن باشیم که این جدا از پشتیبانی نهایی ما از IE 11 است. IE 11 تا زمانی که هنوز توسط مایکروسافت پشتیبانی نمی شود ، یک پلت فرم مورد نیاز برای مشتریان دولت است و هنوز هم توسط کاربران صفحه خوان به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد.

ناگ باید توجه داشته باشد که ممکن است افراد گزینه تغییر ، دائماً قابل اخراج شدن و فیلتر شدن را نداشته باشند. “

تصویر صفحه Nag Screen

عکس صفحه نمایش nag وردپرس در مورد IE 11

وردپرس به دنبال بازخورد است

در این اطلاعیه اشاره شد که آنها به دنبال بازخورد هستند. هیچ تصمیمی در مورد حذف IE 11 گرفته نشده است. در این مرحله وردپرس به سادگی موضوع را برای بحث و گفتگو و خواستار بازخورد از جامعه وردپرس می کند.

وردپرس خاطر نشان کرد:

وی گفت: “این تصمیم سختی است و ما می خواهیم از همان تعداد صداهای مختلف در جامعه بازخورد بگیریم.

… پس از جمع آوری بازخورد ، گام بعدی تلفیق و تصمیم گیری در مورد سیاست خواهد بود. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

استناد

اطلاعیه رسمی وردپرس را بخوانید:

بحث: رها کردن پشتیبانی از IE11

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور