هزینه تبلیغات جستجو با وجود بیماری همه گیر در سال 2020 در حال رشد است

بر اساس پیش بینی جدید از eMarketer ، هزینه های تبلیغات جستجو با رشد 5.9 درصدی در سال 2020 روبرو شده است.

این برآورد از پیش بینی eMarketer در اوایل سال که پیش بینی می کرد کاهش هزینه های جستجو به دلیل توقف صنعت سفر باشد ، اصلاح شده است.

با گذشت سال ، معلوم می شود که هزینه تبلیغات جستجو در بازارهای دیگر در حال افزایش است. یعنی سرعت هزینه های تجارت الکترونیکی مصرف کننده ثابت تر از حد انتظار است.

فروش خرده فروشی به سمت کانال های دیجیتال در حال تغییر است ، که این امر تبلیغات جستجوی بیشتری را توسط بازرگانان دیجیتال ایجاد می کند.

این یک تغییر موقتی نیست. eMarketer تغییرات را “گسترده” توصیف می کند.

با این وجود همه چیز مثبت نیست ، زیرا هزینه تبلیغات جستجو با سرعت کمتری از آنچه پیش از همه گیری پیش بینی شده در حال رشد است. اما آن است رو به رشد.

در واقع پیش بینی می شود مبلغی که تبلیغ کنندگان برای تبلیغات جستجو هزینه می کنند تا سال 2022 بیش از برآورد پیش از شیوع بیماری باشد.

فکر کنید که این یک درد کوتاه مدت برای سود طولانی مدت است.

“سطح کلی اختلال اقتصادی به این معنی است که پیش بینی فعلی ما برای هزینه های جستجو در سال های 2020 و 2021 کمتر از آنچه پیش از همه گیری پیش بینی کرده بودیم. اما پیش بینی جدید ما برای جستجو بیش از انتظارات قبل از همه گیری ما برای سال 2022 است. “

هزینه تبلیغات جستجو با وجود بیماری همه گیر در سال 2020 در حال رشد است

پیش بینی کوتاه مدت

تخمین زده می شود که تبلیغ کنندگان امسال 59.22 میلیارد دلار برای تبلیغات جستجو هزینه کنند ، که در مقایسه با برآورد قبلی 54.37 میلیارد دلار است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

این رشد در درجه اول تحت تأثیر تبلیغات جستجوی موبایل است. طبق eMarketer ، هزینه های جستجوی دسک تاپ امسال به سختی افزایش می یابد.

گفته می شود عدم رشد در هزینه های تبلیغات جستجوی دسک تاپ در نتیجه کاهش جستجوی بلیط های بزرگ و با توجه به خدمات مسافرتی در نتیجه همه گیری است.

در حالی که دسته هایی که مانند کالاهای بسته بندی شده مصرفی به خوبی متوقف شده اند ، بیشتر جستجو می شوند و از طریق دستگاه های تلفن همراه خریداری می شوند.

این برآوردهای رشد با اعداد گزارش های درآمد گوگل در سال جاری مطابقت دارد.

گوگل درآمد بهتر از حد انتظار در Q2 و هزینه نسبتاً زیاد تبلیغ کنندگان تجارت الکترونیکی را گزارش کرد. گزارش درآمد همچنین خاطر نشان می کند که سeriesالات مصرف کننده در یک مسیر تجاری تر در حال روند است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

در ماه اکتبر ، گوگل یک بار دیگر درآمد بهتر از حد انتظار را گزارش کرد ، از جمله رشد 6.5 درصدی سالانه درآمد تبلیغات جستجو در Q3.

هزینه تبلیغات جستجو با وجود بیماری همه گیر در سال 2020 در حال رشد است

پیش بینی بلند مدت

پیش بینی می شود تا سال 2024 تبلیغ کنندگان 99.2 میلیارد دلار برای جستجو هزینه کنند که این از پیش بینی های قبلی 91.32 میلیارد دلار بیشتر است.

بیشتر این رشد ناشی از تبلیغات جستجوی موبایل خواهد بود که تخمین زده می شود دو سوم هزینه تبلیغات جستجو تا سال 2024 باشد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

انتظار می رود گوگل سهم بازار خود را در دراز مدت از دست بدهد ، زیرا بیشتر تبلیغات تبلیغاتی به آمازون منتقل می شود.

“اگرچه این پیش بینی انتظارات بهتری از رشد درآمد تبلیغات جستجوی گوگل نسبت به قبل را شامل می شود ، اما ما انتظار داریم که آمازون در نهایت از روند گسترده سهم بیشتری از تجارت در اینترنت که بیشتر اتفاق می افتد ، بهره بیشتری ببرد و در نتیجه هزینه جستجوی بیشتری را با این شرکت انجام دهد.”

هزینه تبلیغات جستجو با وجود بیماری همه گیر در سال 2020 در حال رشد است

سهم گوگل از بازار تبلیغات جستجو از 61.3 درصد در سال گذشته به 54.9 درصد در سال 2022 کاهش یافته است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

در همین حال آمازون 21.5 درصد از هزینه تبلیغات جستجوی ایالات متحده در سال 2022 را تخمین زده است.

اعداد موجود در این گزارش حاکی از آن است که سالهای بهتری برای بازاریابان PPC در پیش است. به خصوص کسانی که کمپین های تبلیغاتی کالاهای بسته بندی شده مصرف کننده را مدیریت می کنند.

منبع: eMarketer

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور