Google می تواند شما را برای این نوع “پیوندهای کلاه سفید” جریمه کند

عکس پروفایل نویسنده

@freakyseoسئو آزادانه

SEO مانند یک جنگ است و من اینجا هستم تا از طریق نوشتن قدرتمند به رزمندگان جدید آموزش دهم 🙂

این وبلاگ به شما کمک می کند تا برای جلوگیری از مجازات شدن ، از انواع پیوندهای کلاه سفید در نظر نگیرید.

در سال 2012 ، گوگل بروزرسانی را که بیشتر مورد ترس وبمسترها در سرتاسر جهان قرار گرفته است – Google Penguin.

Google Penguin از آوریل 2012 چند به روزرسانی داشته است.

در سال 2014 برخی از مارک های بزرگ مانند هالیفاکس بانک ، ویلیام هیل و هوگو رئیس تحت مجازات های گوگل پنگوئن قرار گرفتند.

به گفته کارشناسان سئو ، در دنیای سئو پیشگیری همیشه بهتر از درمان است ، گاهی اوقات ممکن است خیلی دیر باشد.

چه زمانی Google نمونه هایی از پیوندهای مشکل ساز را ارائه می دهد؟

این پیوندهای مشکل ساز را معمولاً می توانید مشاهده کنید:

  1. دریافت اقدام راهنمای تطبیق جزئی برای پیوندهای ورودی غیرطبیعی
  2. ارسال درخواست تجدید نظر
  3. Google پاسخ داده است و می گوید درخواست تجدید نظر شما رد شده است

بیایید مواردی را در مورد انواع پیوندهای کلاه سفید بررسی کنید که شما را شگفت زده خواهد کرد.

6 نوع “کلاه سفید” که شما را شگفت زده خواهد کرد

1) ویرایش های نامرتبط طاقچه

در صورتی که فکر می کنید قرار دادن پیوند به مقاله ای که از قبل در پشم رنگ شده کاملاً مناسب است ، باید بیدار شوید!

این می تواند نتیجه معکوس دهد.

بگذارید این را با یک مثال توضیح دهم ،

من مقاله ای را مشاهده کردم که در مورد نویسنده و فعال صحبت می کرد.

در حالی که ، این پیوند در یک جمله بود که در مورد “واکر” به عنوان کمکی برای کمک به مردم در راه رفتن صحبت می کرد.

قابل درک است که پیوند بسیار بی ربطی بود. الگوریتم گوگل در برابر پیوندهای نامربوط است.

اکثر پیوندهای ویرایش های طاقچه مبهم هستند ، بنابراین همیشه به یاد داشته باشید که اهمیت مهم است. اطمینان حاصل کنید که پیوندهای شما با موضوع موجود است.

2) پیوندهای جعلی پروفایل اجتماعی

بیایید در این مورد به طور عمیق بحث کنیم.

چرا گوگل پیوندهای غیر طبیعی پیدا کرد؟

صحبت در مورد sociable.co ، ممکن است این شبکه های اجتماعی به نظر برسد ، اما وبلاگی است که پست های مهمان را می فروشد.

ترافیک در sociable.co منطقی است.

با این حال به نظر می رسد عملی که آنها به روشنی فروش پست های تبلیغاتی را تبلیغ می کنند ، تحت الگوریتم گوگل منفی است.

گوگل دوست نداشت که آنها سست شوند.

گمان می کند این ممکن است برخی از اسکریپت های نرم افزاری باشد که صدها پروفایل را به طور خودکار تنظیم می کند و هر بار متن را می چرخاند.

3) سایت های ترافیک صفر

بیایید با یک افسانه شروع کنیم!

به یاد داشته باشید هیچ قانون طلایی وجود ندارد ، هر سایتی که فاقد بازدید باشد از لینک پیوند عبور نمی کند.

در این حالت ، داور گوگل اصلاً این پیوند را دوست ندارد.

با نگاهی به سایت خود http://teampr.info/ به نظر می رسد که بازسازی سایت با استفاده از محتوا احتمالاً از Archive.org است.

محتوا با تعداد زیادی عکس شکسته بی ربط است.

طبق قوانین نهایی google “سایت شما هنوز دستورالعمل های Google Webmaster را نقض می کند”.

4) پیامهای مهم مهمان

KevinMD.com پیشروترین پلت فرم سلامت رسانه های اجتماعی وب است ، با

ماهانه 3 میلیون بازدید صفحه و بیش از 250،000 مشترک در Facebook ، Twitter ، LinkedIn و RSS.

KevinMD.com به نظر می رسد یک سایت معتبر است آیا درست است؟ احتمالاً تا حدودی بزرگ شده است ، اما SEMRush ترافیک معقولی را نشان می دهد. SEMRush ترافیک معقولی را نشان می دهد:

پیوند مورد نظر حتی یک پیوند متن لنگر کلمه کلیدی پول نبود.

اما چگونه این مسئله می تواند مشکل ساز باشد؟

به گفته کارشناسان بازاریابی دیجیتال ، کلوین از مدت ها قبل این پست های مهمان را می فروشد و این از GOOGLE منفی بزرگی است.

اگر گوگل به وضوح می بیند که برای پیوند شما هزینه پرداخت می شود ، مسئله این است که شما گرفتار خواهید شد.

از دسترسی به سایتهایی که به وضوح بیان می کنند در پیوندهای خود در فروش لینک هستند خودداری کنید ، از پیوندهای جعبه نویسنده پست میهمان و غیره خودداری کنید

5) بهترین لینک با بالاترین امتیاز

کلمات کلیدی مانند: بهترین ، بالاترین رتبه ، 10 مورد برتر ، بررسی بهترین و غیره یکی از مواردی است که بیش از هر چیز در اقدامات دستی Google در سال 2018 وجود دارد. اما مطمئناً می توانم به شما اطمینان دهم ، کلمه “بهترین” کاملاً مناسب است استفاده بیش از حد

6) پست اسپانسر شده

گوگل در مورد رهنمودهای GOOGLE WEBMASTER بسیار قاطعانه عمل می کند.

Google در مورد نقض دستورالعمل های مدیر وب خود بسیار قاطعانه عمل می کند.

بنابراین گوگل از شما نمی خواهد پست مهمان ارسال کنید ، تبادل لینک انجام دهید ، برای لایک پرداخت کنید ، هر چیزی که برخلاف دستورالعمل های مدیر وب باشد.

چگونه می توان اقدام دستی را کنار گذاشت؟

مطمئناً این وبلاگ باعث شده بود شما کلاه خود را بپوشید.

این وبلاگ حتماً به شما آموزش داده است که نتیجه ای به عنوان مثال پیوندهای مشکل ساز خواهد بود.

همانطور که همه ما می دانیم مصرف بیش از حد همه چیز بد است و ساخت پیوند نیز همین است.

برخی از پیوندها به شرطی که زیاد مصرف نشوند مفید هستند.

لحظه ای که سعی می کنید SERP ها را با ایجاد پیوند تحریف کنید ، به یاد داشته باشید که دستورالعمل های Google Webmaster را نقض می کنید. اطمینان حاصل کنید که پیوندهای شما طبیعی است.

برای جلوگیری از اقدامات دستی ، فراموش نکنید که رقبای خود را که رتبه بندی می کنند ، بررسی کنید.

پس از بررسی هزاران پروفایل پیوند و برطرف کردن صدها مجازات Google ، طبق نظر یک متخصص سئو ، بزرگترین علت اقدامات دستی ، پیوندهای متنی لنگر “کلمه کلیدی پول” بسیار زیاد است.

بر اساس جایگاه خود لنگرهای خود را متعادل کنید.

Adwords ، توسط Google ، پایگاه داده عظیم کلمات کلیدی جهان را ایجاد کرده است ، کامل با قیمتی که مدیران وب برای پرداخت هر کلیک آماده می کنند.

بسته بندی کردن

SEO و Link Building سخت تر می شوند در حالی که مجازات ها بیشتر و خشن تر می شوند. مراقب پیوند ساز خود باشید و به رشد سایت خود ادامه دهید!

برچسب ها

با هکر نون همراه باشید

حساب رایگان خود را ایجاد کنید تا قفل تجربه خواندن سفارشی خود را باز کنید.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور